tuli sitten kutsu papa joukkoseulontaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiitu the redhead
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiitu the redhead

Vieras
fiksua kait se on mennä, vaikka inhottaa kun kuitenkin taas joku hätäinen ja kovakourainen hoitsu siellä terveyskeskuksessa... käynkin yleensä yksityisellä gynellä

mä oon kerran käynyt ja pakko sanoa, että kovakouraisempaa kohtelua en ole koskaan sitä ennen enkä sen jälkeen saanut. no, eipä voi sanoa, että niillä hoitsuilla olis kiva duuni, kun saa ronkkia alapäitä, mutta hommansa ovat valinneet.

Minäkin ihmettelen noiden joukkoseulojen ottajien kovakouraisuutta. Luulisi, että kun joutuvat kymmeniltä naisilta papan ottamaan, niin siinä vähän ne taidotkin kehittyisivät. hirveää runnomista ja varoittamatta työntävät ne levittimet sisään. Kammottaa jo ajatuskin.

Viimeksi papa otettiin jossain terveyskeskuksenkomerossa, johon mahtui juuri ja juuri se gynen pöytä. Nuori mimmi häsläsi ja toisteli "älä yhtään jännitä, älä hei jännitä, ettei tää satu" ja runnoi välineitä alapäähäni.

"Ronkkimiseen" olen valitettavasti tottunut, koska lapsettomuushoidoilla olemme lapsemme saaneet, mutta siellä yksityisellä klinikalla on aivan eri otteet. Siellä gyne on niin taitava, että juuri mitään epämukavaa ei alatutkimuksissakaan tunnu.

kahdesti käyneenä ihmettelen, ainakin mulle on kahdessa eripaikassa osunut ihan "hellä"kätinen hoitsu..
Tosin meillä Helsingissähän nuita otetaan sairaaloidenkin (esim. kättäri) labroissa, ei terkkarilla..

Kannattaa minustakin käydä silti kun ilmaiseksi tarjotaan kuitenkin...

Yhteistyössä