Tuli sitten vapaa päivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

iipa

Aktiivinen jäsen
03.05.2007
3 987
0
36
Tänään olisi vaihteeksi pitänyt mennä kouluun. Jo illalla oli tuo likka kovin kiukkuinen ja itkuinen nuhaa oli mutta ei muuta. Nyt aamulla sitten kömpi viereen nukkumaan ja tuntu kovin kuumalta mitatiin kuume ja olihan sitä 38.8.
No ei auttanut pakkohan se oli kotiin jäädä vaikka olisin kyllä halunnut sinne kouluun kun on vaan kerran kuukaudessa ja etätehtävät tämän päivän luennon pohjalta...
Ei auta eihän sitä sairasta lasta voi hoitoon viedä ja ukko ollut koko yön töissä tuli klo 5 jälkeen niin ei voi vaatia häntä nousemaan ylös hoitaa lasta ja sit taas illalla töihin nukkumatta auton rattiin...

En tiedä miten hyvin onnistuu ja jotenkin tuntuu kun on niin reppana nyt kipeänä ja aristelee vieraita ihmisiä on parempi jäädä itse kotiin.

Mä saan kyllä sen luentopaketin sähköpostiin riipumatta siitä oleko paikalla vai en.

Sit vielä mulla itsellä on toinen korva tosi omituisen tuntuinen on soinut koko koko aamun alkoi jo viime yönä ja nyt huomasin kun nousin hakee kahvia että huipasi täytyy varmaan itsekin käydä lääkärissä....
Mennään sitten yhdessä.

Pikaisia paranemisia tytöllesi! Mun tyttö on täällä kans flunssassa, räkä valuu ja yskittää... Johan siitä onkin jo 4 viikkoa kun viimeksi oli räkiksessä ja korvatulehdus siihen kylkiäisiksi :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vietkö siis ihan oikeesti lapsen lääkäriin jos on eka kuumeinen päivä???? eikä ton enempää kuumetta...ei ihme että päivystys ruuhkautuu...

Neidillä ollut nuhaa ja yskää jo kolme viikoa kuume nousi viime yönä ja kokemuksesta tiedän, kun hänelle nousee kuume on antibioottikuurin paikka on joka kerta ollut myös tulehdus arvot kohollaan.
Sitäpaitsi tänään on perjantai siis viikoloppu tulossa ja vien mielummin hänet tänään tuohon parin kilometrin päähän, kuin huomenna ajelen yli 60km päästäkseni lääkäriin.

Ja valitettavasti mä tarvitsen myös sen sairasloma lapun työantajalle joka kustantaa sen mun kuolutuksen.

Yhteistyössä