Tuli surkea olo vanhoista valokuvista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaita odotellessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaita odotellessa

Vieras
Olin niissä kaunis. tuli ruma, läski, vanha olo :( Joka kuvassa olen kuitenkin teennäinen poseeraaja. Mitä päässäni oikein on liikkunut.

Niin ja lapsen vauva-kuvista vasta p-a fiilis tulikin. Oonko osannut olla hyvä äiti? Saisinpa ajan takaisin, saisinpa edes kerran vielä puristaa kättä, joka on niin palleroinen :heart:

vai millaisia fiiliksiä teille tulee vanhoista kuvista?

Joo kyllä minullakin tulee sellainen tunne, että voi kun mahtuisi vielä noihin farkkuihin (nimittäin suurin osa nuoruusajan farkuistani on tallella, ja en tosiaan tiedä miksi :D) . Muuten en sitten yhtään ikävöi niitä aikoja.

mietin, miten tuolla hoikalla ja sievällä parikymppisellä tytöllä saattoi olla noin huono itsetunto!! nut kun oisi pokkaa pukeutua rohkeamminkin, niin maha vyöryy housujen yli ja allit väpättää... tosin se ei kyllä miuta estä, vaikkei varmaan mikään maailman esteettisin näky olekkaan :D

niin ja varmaan sekin tulee mieleen, että voi kamala mitä ysäri teinimuiotia!! :D pilotti ja valkeat farkut jotka "imuttaa sisään" haarovälistä... maiharit ja lippis :laugh:

Mun poika sanoo hääkuviani katsellessaan että "tossa on iskä ja joku täti/iskä ja joku nätti nainen" :xmas:. Kun sanon että se olen minä, poika nauraa ja sanoo että "eeeei oo!".

Mua aika ajoin ahdistaa katsoa kuvia, joissa olen laiha ja nuori. Enimmäkseen niistä tulee kuitenkin ihan hyvä fiilis ja paljon muistoja mieleen :)

Ihanaa, en oo yksin kauheine tuntemuksineni :) Niistä kuvista näkyy niin selvästi tosiaankin kaikki huonot itsetunnot ja muut! Mun kohdalla sitä kyllä peilasi järkyttävät vesirajaminihameet :o En kehtaisi ikinä enää pitää, enkä kyllä läskien takia kehtaisikaan! Ja tukka joka vuosi eri väriä blondista punaiseen ja mustaan! Järkyttävää.....

Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:
niin ja varmaan sekin tulee mieleen, että voi kamala mitä ysäri teinimuiotia!! :D pilotti ja valkeat farkut jotka "imuttaa sisään" haarovälistä... maiharit ja lippis :laugh:

Huu! Muistuu myös nolona mieleen järkyttävät pillifarkut :o