Tuli tehtyä pieni tekstiviestimoka (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ennakoivalla tekstinsyötöllä olen kahdestikin lähettänyt viestin "Naidaan huomenna" tarkoituksenani NÄHDÄ huomenna...

Miulta on kans meinannu lähtee aika monesti "naidaan pian!"-viestejä kavereille..

Omat mokani on olleet huutonet-noutoja :D

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja Petomamma:
Ennakoiva tekstinsyöttö: Koettakaapas lähettää joulun alla RAUHAISAA JOULUA.... Tulee SATIAISAA..... Kyllä joutu vähä tädille selittelemään mistä moinen toivotus johtui.... :kieh:

Koetapa muuten kirjoittaa ennakoivalla kesänjatko. =)

LESBOJATLO! :D

taitaa mulla olla hurjasti mokailuja....mutta viimeksi sattui Imalle vahinko....hän on vähän uuno näiden kännyköiden kanssa ja sain häneltä vietin, että "numerot on kadonneet kun osti uuden puhelimen" Ja minä vastasin, että "joko taas uusi puhelin?" Ima soittaa ja toteaa, että " mitä höpiset? hän poistaa vanhoja viestejä" :o

Nuorempana mun ympärillä pörräs yks tyyppi josta en ollut kiinnostunut. En osannut sille sanoo kuitenkaan suoraan niin että ois tajunnut. En halunnu kuitenkaan loukata kun ihan mukava muuten oli. No sitten joskus parhaalle kaverilleni laitoin tekstarin siitä että miten tyhmä sen jätkä on kun ei tajuu jne. Todella rumaa tekstiä tuli tästä tyypistä ja tietenkin vahingossa lähetin sen sille jätkälle :ashamed: Ja perään sitten viesti että sori ei pitänyt sulle tulla toi :D No sit aattelin että no menipä varmaan perille asia. Sit lähdin kauppaan ja eikös tää tyyppi sattunut siellä kaupassa vastaan juuri tekstarit saaneena... Silloin hävetti oikeesti...

mulle tuli muutama viikko sitte jollekin toiselle tarkoitettu viesti. siinä luki "Nyt olisi aikaa, miltä kuullostaisi rentouttava hieronta ja sen päälle rakastelu?" Ja tämä oli vielä samalla nimellä kuin mieheni, mut ihan oudosta numerosta, mun oli pakko soittaa miehelleni et onko sulla muka luppoaikaa töistä vai oliko joltakin muulta tää viesti :whistle: voin kuvitella sitä häpeän määrää ku se viestin lähettäjä on tajunnut et on mennyt väärään osoitteseen :D

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
mulle tuli muutama viikko sitte jollekin toiselle tarkoitettu viesti. siinä luki "Nyt olisi aikaa, miltä kuullostaisi rentouttava hieronta ja sen päälle rakastelu?" Ja tämä oli vielä samalla nimellä kuin mieheni, mut ihan oudosta numerosta, mun oli pakko soittaa miehelleni et onko sulla muka luppoaikaa töistä vai oliko joltakin muulta tää viesti :whistle: voin kuvitella sitä häpeän määrää ku se viestin lähettäjä on tajunnut et on mennyt väärään osoitteseen :D

tai ukkollasi on kaksi liittymää, toisesta sitten tekstailee sille toiselle naisella.

Toi lähettäjä ei välttämättä saa sitä koskaan tietää, että on väärään numeroon mennyt. Operaattori ja bittiavaruus temppuilee.

Mä olen saanut saman viestin kahteen kertaa ei siinä mitään, mutta välissä meni aikaa noin 2 vuotta. Viesti sinänsä oli harmiton, mutta piti tolta isännältä varmistaa, että onko säästänyt niin vanhat lähettämänsä viestit ja sit halus mua jekuttaa, mutta ei ollut isännällä ko. viesti enään tallessa. Kaikenlisäksi oli tuon 2 vuodenaikana vaihtanut sekä puhelinta että operaattoria. Näin ne bitit meitä kiusailee :)

MIehen kanssa oli riitaa,jota setvittiin tekstiviestein ja puheluin. Vihdoin riita oli ohi,ja mun piti laittaa hänelle viestiä, että "saanko halata sua kun tulen kotiin?" Kiitos ennakoivan tekstinsyötön, kirjoitin; "saanko hakata sua kun tulen kotiin?". Uusi riitahan siitä sitten syntyi :D

Alkuperäinen kirjoittaja ikiknä ei tiedä:
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:

tai ukkollasi on kaksi liittymää, toisesta sitten tekstailee sille toiselle naisella.

mä kans uskon tähän :xmas:

Minä sain jossain vaiheessa tekstarin "vieläkö sulla on niitä pentuja?". Olin vielä hotellissa vaahtokylvyssä, kun viestin luin (mitä ihmettä pitää tekstareita lukea vaahtokylvyssä ;)? )... Myöhemmin tuli vastaavia lisää. Jollain kennelillä oli numeroa vaille sama numero ja tv:n tekstisivuilla luki minun numeroni. Tottuneesti opin kuuntelemaan juttuja eri rotuisista pennuista.

Yhteistyössä