tuli tosi pahamieli vaatekaupassa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiana"

Vieras
kävin tänään vauvan kanssa elämäni ensimmäistä kertaa HM:llä, kun aina ennen olen tilannut kuvastosta. en siis asu kaupungissa vaan melkeinpä maalla ja täältä pääsen erittäin harvoin shoppailemaan.
no löysin sieltä paljon kivaa itselleni ja vauvalle ja kunnes olin menossa sovittamaan vaatteita niin myyjä tulee ja puristaa minua väkivaltaisesti ranteesta. saan kuulla ettei koppeihin saa mennä ilman että näyttää ostokset myyjälle. tämänkin myyjä sanoi huutaen syyttävään sävyyn eikä hän irroittanut otettaan minusta kunnes tiputin vaatteet lattialle ja lähdin pois kaupasta. tämän jälkeen soitin kaverilleni, joka kertoi tuosta HM:n systeemistä, josta minulla ei ollut mitään tietoa. tuli tosi pahamieli ja en aio enää kyseiseen firmaan astua jalallakaan. :( vedinkö herneet nenään turhasta?

No myyjällä ei tietysti ollut mitään oikeutta koskea sinuun millään tavalla. Mutta se että boikotoit liikettä ei kyl hetkauta moisen idiootin käytöstä suuntaan tai toiseen, sen sikaan soittaisin esimiehelleen tai laittaisin postia ja kävisin pstoksilla niinkuin ennenkin.

No jos asia todella oli noin kuin kuvailit niin et vetänyt turhasta hernettä nenään. Mutta pikkaisen pistää epäilyttämään että myyjä olisi tosiaan "väkvaltaisesti" ranteesta kiinni ottanut saati huutanut asiakkaalle.

Milloin sinne on tuollainen käytäntö tullut? En olekaan käynyt H&M:n sovituskopissa tytön odotusajan jälkeen (synt. -08)

Hä :O
Siis outoo tuollainen, ei kyllä ainkaan meijän liikkeessä oo koskaan myyjä tullu tuollaista
sanomaan.

Aika törkeää tarttua käteen tuolla tavalla, tee valitus, ei myyjällä ole oikeutta tuolaiseen.

Etkä siis todellakaan vetänyt turhasta herneitä nenään.

[QUOTE="vieras";27441049]No jos asia todella oli noin kuin kuvailit niin et vetänyt turhasta hernettä nenään. Mutta pikkaisen pistää epäilyttämään että myyjä olisi tosiaan "väkvaltaisesti" ranteesta kiinni ottanut saati huutanut asiakkaalle.[/QUOTE]

kyllä hän vaan niin teki ja vauvakin heräsi siinä samalla. myyjä oli tosi vihainen ja sanoi, että ei voi enää tehdä muuta kuin tarttua kiinni kovakouraisesti kun nyt jo näin helpolla yritetään varastaa.. ties jo kuinka monetta kertaa.

Ei mua ole koskaan henkkamaukan myyjä eikä muukaan myyjä tarttunut käteen eikä muuallekaan.

Ehkä johtuu siitäkin että kävelen koppiin mukanani kaksi kokeiltavaa vaatetta, korkeintaan kolme. Ilman kasseja ja lastenvaunuja joihin voi jemmata vaikka minkälaisen kokoelman.

Ehkä sitä vois asiakkaanakin vähän funtsia...

Helsingissä on useissa sellanen että antaa numerolapun jokaiselle siitä montako vaatetta on kourassa mutta ihan ystävällisesti he neuvovat jos joku ei tiedä KUTEN KUULUUKIN.

Varmasti laittaisin valituksen, tuo on tosi epäasiallista. On varmasti paljon asiakkaita jotka eivät tiedä moisesta systeemistä eikä siinä ole mitään ihmeellistä, sillon voi ystävällisesti asiasta infota nöyryyttämättä asiakasta.

Huhhuh mikä tollo, laitathan sen valituksen?!

• Tykkää
Reactions: Madicken04
Helsingissä on useissa sellanen että antaa numerolapun jokaiselle siitä montako vaatetta on kourassa mutta ihan ystävällisesti he neuvovat jos joku ei tiedä KUTEN KUULUUKIN.

Varmasti laittaisin valituksen, tuo on tosi epäasiallista. On varmasti paljon asiakkaita jotka eivät tiedä moisesta systeemistä eikä siinä ole mitään ihmeellistä, sillon voi ystävällisesti asiasta infota nöyryyttämättä asiakasta.

en tiennyt tuollaisesta systeemistä. laitoin valituksen mutta vielä ei ole tullut vastausta.

[QUOTE="tiana";27441068]kyllä hän vaan niin teki ja vauvakin heräsi siinä samalla. myyjä oli tosi vihainen ja sanoi, että ei voi enää tehdä muuta kuin tarttua kiinni kovakouraisesti kun nyt jo näin helpolla yritetään varastaa.. ties jo kuinka monetta kertaa.[/QUOTE]

Laitat tuon kaiken siihen valitukseen, on kyllä todella epäasiallista epäillä ihan ääneen asiakastaan varkaaksi vaikka hän ei ole tehnyt mitään.
l

[QUOTE="tiana";27441089]en tiennyt tuollaisesta systeemistä. laitoin valituksen mutta vielä ei ole tullut vastausta.[/QUOTE]

Et niin eikä sinun tarvitsekaan tietää. Sitä varten se myyjä on siellä jotta voi myös kertoa tällaisesta sinulle ystävällisesti.

Henkkamaukoissa en oo törmänny tohon käytäntöön että näytetään myyjälle. Jossain toisessa ketjussa kyllä ja sielä oli silleen että numerolapputiski oli siinä koppien edessä joten ei siitä päässy ohikaan myyjän näyttämättä. Siinä oli kyl lappu asiasta ja asiallinen ihminen neuvomassa. Vissii ap:n myyjällä tosi huono päivä kun tolleen käyttäytyi. Mut siis ap, ei joka kaupassa oo samanlaista eikä ketjua tarvi sen takia boikotoida. Valitusta vaa epäasiallisesta myyjästä.

En ole koskaan kuullut tuollaisesta käytännöstä. Koko ikäni olen ottanut itse vaatteet ja mennyt koppiin sovittamaan.

[QUOTE="vieras";27441266]En ole koskaan kuullut tuollaisesta käytännöstä. Koko ikäni olen ottanut itse vaatteet ja mennyt koppiin sovittamaan.[/QUOTE]

Niin me toimitaan täällä peräkylillä, mutta kyllä isolla kirkolla täytyy ottaa tuollainen numerolappu.

[QUOTE="vieras";27441266]En ole koskaan kuullut tuollaisesta käytännöstä. Koko ikäni olen ottanut itse vaatteet ja mennyt koppiin sovittamaan.[/QUOTE]

Niin se taitaa muualla mennä enemmän noin. Helsingissä on paljon tuollaisia näissä henkkamaukka/gina tricot jne kaupoissa. Joskus voi noissa sovittaa menemällä vain koppiin ja joskus siinä on joku myyjistä. Eli ei edes ole aina sama käytäntö vaan päivästä riippuu. (varmaan työntekijöiden määrästä tms)

Yhteistyössä