V
vierailijana
Vieras
Meillä menty nyt näin, että 10v. ja 6v. nukkuneet samassa huoneessa ja meidän 2v. mun vieressä. Nyt muutetaan ja 10v. haluis oman huoneen ja sen hän saakin. Mietin tässä vain että kun muutetaan niin "uskaltaakohan" sitä hetikohta kokeilla laittaa 6v. ja 2v. samaan huoneeseen.?? 2v. on tähän asti siis nukkunut mun vieressä ja mä nukutan hänet niin, että mukamas itse nukun ja sitten hipsin pois kun nukahtaa. Näin ollaan tehty kaikkien lasten kanssa. Nää isommat ovat siirtyneet heti 2v. omaan sänkyynsä, ja huoneeseensa, mutta tää meidän kuopus on ns. eriä sorttia. Enemmän kuin nää kaksi niin kiinni minussa ollut aina.
Kovasti 2v. kyllä puhuu jo, että menee uudessa asunnossa isoveljen kanssa nukkumaan, mutta tiedä sitten onnistuuko se?:/
En taida heti uskaltaa kokeillä tätä, kun uusi asunto jne. mutta jos ensin omaan sänkyyn ja meidän huoneeseen ja sitten hetken päästäsiirrettäis sinne veljen huoneeseen. Mitä mieltä?
Kovasti 2v. kyllä puhuu jo, että menee uudessa asunnossa isoveljen kanssa nukkumaan, mutta tiedä sitten onnistuuko se?:/
En taida heti uskaltaa kokeillä tätä, kun uusi asunto jne. mutta jos ensin omaan sänkyyn ja meidän huoneeseen ja sitten hetken päästäsiirrettäis sinne veljen huoneeseen. Mitä mieltä?