Minkäikäisille lapsille te ostatte vaatteet? Ajattelin vaan, kun mammat vaahtoaaa siitä, että 12-v tytölle ei ostaisi narubikinejä. Siis ostatteko te oikeasti tuon ikäisille vielä vaatteet? Mä aloin ostaa vaatteet, hygieniatuotteet yms itse ollessani 10h11v. Okei ehkä äiti/mummut osti vielä joitakin vaatteita, mutta kyllä 99% ostin itse kaiken muun paitsi ruokani. Siis toki mun vanhemmat antoi rahat ostoksiin, mutta yksin kavereiden kanssa mä ne tein.