Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, (raskaudesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierastus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierastus

Vieras
Siis kun mulla tuli vaan 2 päivää älyttömän niukasti rusehtavaa limaa, kun pyyhin paperilla, muuten ei.

En tiijä oisko niiden sit pitänyt olla menkat, mulla todella runsaat kuukautiset ja vuotokin kestää yleensä n.6pv.

Niin tosiaan tuli mieleen että en kait mä oo raskaana :o

Enhän??????

Pitää käydä ostaan.

Ei muuten, mut mulla on 3kk ikäinen vauva ja sit alle 2vuotias ja ei, ei todellakaan kiitos vielä raskautta. Mutta aborttiakaan en todellakaan voi tehdä, siks toivon ja paljon että en olis raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pitää käydä ostaan.

Ei muuten, mut mulla on 3kk ikäinen vauva ja sit alle 2vuotias ja ei, ei todellakaan kiitos vielä raskautta. Mutta aborttiakaan en todellakaan voi tehdä, siks toivon ja paljon että en olis raskaana.

No jos sulla on noin pieni vauva vasta, menkat voi oikkuilla sitäkin varten. ;)

Mut tosiaan, aina jos epäilyttää, kantsii testata. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pitää käydä ostaan.

No jos sulla on noin pieni vauva vasta, menkat voi oikkuilla sitäkin varten. ;)

Mut tosiaan, aina jos epäilyttää, kantsii testata. :)

Mulla oli ihan normaalit menkat kun vauva oli n.2kk, joten siksi mietinkin että jos kierto ois jo normaali, menkkojen pitäs alkaa nyt ja sitten kun ei tullut kuin sitä rusehtavaa limaa.. Mut pakko se testi on huomenna varalta käydä tekeen :)

Yhteistyössä