Tuli tyttäreni 11v koulukavaeri meille 1 yöksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelee

Vieras
Mutta sillä oli iso vetolaukku mukana.Olin ihan äimänä,mitä se on oikein raahannut mukaansa? No alkoi selvitä lakana,peitto,tyyny,pyyheliina,kylpytakki,jne...en viitsi ees jatkaa.
Ihmettelen kyllä miksi? Meijän tyttö käynyt yökylässä satoja kertoja eikä mitään noista ole raahannut mukaansa.Ihmetelenkö turhaan? Ei meille kukaan lasten yökamuista tuommoisia raahannut mukanaan koskaan.Aivan uutta minulle.

No meillä tuli kans poikien samanikäinen kaveri yökylään. Sillä näyttää olevan mukana pleikkaripeli (kotona ei voi pelata, kun kone kuulemma rikki) ja videokotelo. Luulin että katsovat jonku iltaleffan, mutta siinä kotelossa onkin hammastuet yöksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rimpti rummikolla:
No meillä tuli kans poikien samanikäinen kaveri yökylään. Sillä näyttää olevan mukana pleikkaripeli (kotona ei voi pelata, kun kone kuulemma rikki) ja videokotelo. Luulin että katsovat jonku iltaleffan, mutta siinä kotelossa onkin hammastuet yöksi.

jotenki ihana :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
meillä kans välillä kun yks likan kamu tulee yöks,on mukana vaikka mitä.saa itse pakata kamppeet =) ei sentää täkkejä ja tyynyjä mutta vaikka mitä muuta

Mitä se on sitten raahannut :)? Tällä tytöllä on 6 pehmariikin matkassa :)
Onneks mun tytöllä on iso huone sinne mahtuu hyvin tämän yökamun kamat :) tavaroineen vetolaukkuineen.Ihanii noi muksut :)

viimeeks tais just olla muovipussillinen pehmoja,ainakin sellanen parin metrin käärme.. on yleensä aamutakki ja mitä ihmeellisempiä "iltapuku-virityksiä" ja muovailuvahaa ja järkky iso arkasrtelu setti.. :laugh: :laugh:

viimeeks tais just olla muovipussillinen pehmoja,ainakin sellanen parin metrin käärme.. on yleensä aamutakki ja mitä ihmeellisempiä "iltapuku-virityksiä" ja muovailuvahaa ja järkky iso arkasrtelu setti.. :laugh: :laugh:

Yks minkä tämä tyttö jätti kotiin oli arvaas mikä?

Minä en ole koskaan ollut yökylässä ilman omia liinavaatteita. Kun se tapa lapsena minulle opetettiin, en ole nähnyt mitään syytä luopua siitä myöskään aikuisena. Nyt kun kuljemme perheenä ja omalla autolla, otan yleensä mukaan sängyissä olevat peitot ja tyynyt lakanoineen. Vaivatonta kaikille osapuolille.

noh..
toi pehmojen mukaan otto on kyl jännä.niitä roudataan mutta en o koskaan nähny ett niillä leikitään :D omani on samanlainen,vaikkakin harvoin on yökylässä

Kyl pehmarit kainalossa tai sängyssä yleensä on.Mutta tää tyttö jätti kännyn kotiinsa.En kyl ymmärrä miksi ja pyysi mun kännystä lähettää äidilleen hyvät yöt.Eikös nuo aina raahaa kännyään mukana? Minun ainakin ja kun yön jossain on.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:

Yks minkä tämä tyttö jätti kotiin oli arvaas mikä?

Mä arvaan, että yöpaidan unohti?

Meidän tytön kaverilla on vetolukullinen vaatteita, tarroja, kirjoja,meikkejä yms. tyttöjen juttuja, jotka pitää näyttää ja sit toinen kassi, johon on laitettu ulkovaatteet ja saappaat kun äiti on lähtiessä väittänyet semmostkin pitäis olla :D
Meidän tytöllä on yöpaita, vaihtopikkarit ja sukat kun se lähtee yökylään samaan paikkaan :D Et tytöillä on aika eri käsitys pakkaamisesta!