tuli vaan mieleen(joo tyhmä juttu on) et monikohan julkkismamma täällä pyörii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tuli osta unelmien poikamies ketjusta mieleen et ku siellä se antti saa kuraa niskaan ni jos Marttina A lukee Eskon kaa tätä palstaa ni monikohan julkkis täällä sit pyörii.
Tunnustaako kukaan olevansa julkkismamma?

mitäpä sitten vaikka pyörisikin? sen heillekin suon ihan mielellään. saavat ainakin olla täällä kasvottomana ja toivottavasti juuri sellaisena kun ovat ilman julkisuuden paineita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitäpä sitten vaikka pyörisikin? sen heillekin suon ihan mielellään. saavat ainakin olla täällä kasvottomana ja toivottavasti juuri sellaisena kun ovat ilman julkisuuden paineita.

no saa olla saa en mä sitä meinannukkaan ajattelin vaan.

Nii ja eka vietissä piti olla et jos ne sattuu siis antille kertoon et susta kirjotelleen siellä.

Mä luulen että julkkisäitienkin lapsille tulee hampaita tai kissa pissii vaunuihin tai muuten vaan jurputtaa tai naurattaa.
Ei se taida se ammatti vaikuttaa ihan kaikkeen. Vertaistukea tarvivat kaikki joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Mä luulen että julkkisäitienkin lapsille tulee hampaita tai kissa pissii vaunuihin tai muuten vaan jurputtaa tai naurattaa.
Ei se taida se ammatti vaikuttaa ihan kaikkeen. Vertaistukea tarvivat kaikki joskus.

Näinpä. Ihmisiä hekin ovat ja Suomessa varsinkin aika taviksia elämäntyyliltään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:

Näinpä. Ihmisiä hekin ovat ja Suomessa varsinkin aika taviksia elämäntyyliltään.

tätäpä mäkin tuolla alussa tarkotin kun ap:lle vastasin. ajatuksena se, et täällä ehkä kehtaavat paremmin kysyä jotakin ihan yksinkertastakin juttua , ilman että kukaan sanoo et "se ei tienny tommosta" samalla tavalla kuin me tavalliset pulliaisetkin, joskus kysytään täällä juttuja joista ollaan epävarmoja tai jos joku asia pelottaa, ihmetyttää, kummastuttaa...

Yhteistyössä