Tuli vähän tyhjä olo.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sipuli

Tunnettu jäsen
31.05.2007
8 334
48
48
Näin siskoani eilen kaupungissa.
Viimeksi ollaan nähty n. 5 vuotta sitten.
Päällä oli liian iso neonvihreä likainen takki, tukka likainen, kaula syötynä ,umpihumalassa.
Ei edes meinannut tunnistaa mua, vaikka, ei sillä ois väliä ollut.
Tyhmä minä kun edes jäin juttelemaan.
Tuli niin typerä olo nähdä, nähdä et ei se mihinkään ole muuttunut eikä muutu.
:'(

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
:( Tuttu tunne. Mulla ei kyllä sisko, mutta muita läheisiä on tossa jamassa. Se on tosiaan ikävä tunne.

No toi on pahassa joo.
Neljä lasta huostaanotettu, vanhimmalla jo lapsi jonka ristiäisiin ei mennyt, ei edes tiennyt et saavat toisen.
yhteyttä ei ole porukoihinkaan aikoihin ottanut, sen jälkeen kun iskältä lainasi rahat takuuvuokraan ja veli oli nähnyt sen samana iltana juomassa vuokraa masuunsa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko hän nuorempi vai vanhempi sisko?

Alkoholisti ilmeisesti?

Voimia :hug:

Vanhempi.
Alkoholisti kyllä, melko paha sellainen.
Ja olen koittanut auttaa, ollaan koitettu auttaa.
mä jaksoin uskoa siihen liian pitkään, liian pitkään et se muuttuis ja tyhmähän mä olin.
Lainailin viikkorahoistani et saa nuorimmalle muka ruokaa ja muuta eikä se koskaan niitä siihen käyttänyt.
Mä vaan niin toivoin et mulla ois vielä sisko, kun toinen sisko kuoli leukemiaan.
Mut tää ei ole mun siskoni, ei mitään mulle enää.

Mulla tulee aina mieletön ahdistus kun näen lähisukulaiseni, joka on pahasti päihderiippuvainen. Viimeksi toissa päivänä tapasin, edellisestä kerrasta puoli vuotta, joiltain osin oli parempi kun taas joiltain erittäin paljon huonommin asiat. Nää on niin paskoja juttuja.

:( Surullista. Ja vetää kyllä tyhjäksi.
Muistan kun itse näin veljeni jumalattomassa irokeesissä, moottoripyöräjengin liivissä ja totta kai, tuhannen päissään. Ei sitä voinut todeksi uskoa.

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Ja kiitos kaikille, nyt on vaan niin tyhjä olo et piti johonkin purkautua.
Soitin äitillekkin, kai se kertoi iskällekkin.
Eipä nekään ihmettä enää jaksa odottaa.

Anna tulla, purkautuminen auttaa.

Saa tulla vaikka kahville, jos kaipaa kuuntelijaa.

Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Mulla tulee aina mieletön ahdistus kun näen lähisukulaiseni, joka on pahasti päihderiippuvainen. Viimeksi toissa päivänä tapasin, edellisestä kerrasta puoli vuotta, joiltain osin oli parempi kun taas joiltain erittäin paljon huonommin asiat. Nää on niin paskoja juttuja.

Mä vaan jäin tuijottamaan vaikka olen nähnyt ton niin sata kertaa.
Silloinkin kun salasin mun vanhemmilta 12 vuotiaana et olen siellä siskon lapsille lapsenvahtina, ne kun luuli et olen yökylässä.
Mut ei, ne oli baarissa, yleensä koko viikonlopun reissussa ja mä sujuvasti valehtelin et kaikki on ok.
Siinä vaiheessa kun iski 40 asteen kuume siellä, kaikki selvis porukoille kun jouduin soittamaan et tulee auttamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Muistan kun itse näin veljeni jumalattomassa irokeesissä, moottoripyöräjengin liivissä ja totta kai, tuhannen päissään. Ei sitä voinut todeksi uskoa.

Siis sisko oli vielä niin... Pummin näköinen, just sellaisen jota katsoo nopeesti vaan alkon kulmalla ja ihmettelee mikä ajaa siihen tilaan.
Se oli niin juopon näköinen et mä menin ihan jumiin.
Siltä se on näyttänyt varmasti jo vuosia mut nyt se vasta iski kunnolla.

Kiitos sulle :hug:
Mä olen vähän jumissa vaan täällä loppuviikon kun huomenna on siivoilut ja perjantaina leipomiset ja lauantaina neidin 8v syndet..
Mut tulkaa te kakku kaffille silloin jos pääsette!!

Siis sisko oli vielä niin... Pummin näköinen, just sellaisen jota katsoo nopeesti vaan alkon kulmalla ja ihmettelee mikä ajaa siihen tilaan.
Se oli niin juopon näköinen et mä menin ihan jumiin.
Siltä se on näyttänyt varmasti jo vuosia mut nyt se vasta iski kunnolla.

Sitä ei vaan halua uskoa tai tietää.

Mä vaan jäin tuijottamaan vaikka olen nähnyt ton niin sata kertaa.
Silloinkin kun salasin mun vanhemmilta 12 vuotiaana et olen siellä siskon lapsille lapsenvahtina, ne kun luuli et olen yökylässä.
Mut ei, ne oli baarissa, yleensä koko viikonlopun reissussa ja mä sujuvasti valehtelin et kaikki on ok.
Siinä vaiheessa kun iski 40 asteen kuume siellä, kaikki selvis porukoille kun jouduin soittamaan et tulee auttamaan.

Mulla oli silleen, että totuus jysähti vasten kasvoja vasta tässä viimeisen vuoden aikana, tosin olenhan mä nyt jotain arvellut tekeillä olevan kun kotoota hävis rahat ja korut.. Mutta, että tilanne olis ollut noin paha niin se tuli yllärinä ja rupesin ihan itkemään kun näin hänet. Nyt tosiaan näin sit puolen vuoden jälkeen uudestaan ja oli vähän parempi, koska oli ilmiselvästi syönyt jotain ruokaa, koska kasvot oli hiukan saaneet pyöreyttä, mutta jutut olivat jo aika "pehmoisia"... surullista, surullista..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko hän nuorempi vai vanhempi sisko?

Alkoholisti ilmeisesti?

Voimia :hug:

Vanhempi.
Alkoholisti kyllä, melko paha sellainen.
Ja olen koittanut auttaa, ollaan koitettu auttaa.
mä jaksoin uskoa siihen liian pitkään, liian pitkään et se muuttuis ja tyhmähän mä olin.
Lainailin viikkorahoistani et saa nuorimmalle muka ruokaa ja muuta eikä se koskaan niitä siihen käyttänyt.
Mä vaan niin toivoin et mulla ois vielä sisko, kun toinen sisko kuoli leukemiaan.
Mut tää ei ole mun siskoni, ei mitään mulle enää.

Kyllä se sun sisko on hamaan loppuun asti, sitä ei mikään muuta:(

Mä olen vähän jumissa vaan täällä loppuviikon kun huomenna on siivoilut ja perjantaina leipomiset ja lauantaina neidin 8v syndet..

Jaa lauantaina? Meillä tallivuoro silloin, ja saunakin klo.19.
Mutta jos perjantaina vaikka aamupäivästä jaksat ottaa vastaan, niin voisin tullakkin käväsemään.

jos muistutat mitä kautta teille ajettiin ;)

Jaa lauantaina? Meillä tallivuoro silloin, ja saunakin klo.19.
Mutta jos perjantaina vaikka aamupäivästä jaksat ottaa vastaan, niin voisin tullakkin käväsemään.

jos muistutat mitä kautta eille ajettiin ;)

Joo hei kyllä sekin sopii :)
Mä laitan sulle sitte osoitteen ni isket sen naviin :D

Yhteistyössä