TUli van mieleen, kun selailin vanhoja juttuja......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
myös sitä mä en tajua mksi sanotaan että keitot eivät ole hyvää ruokaa? , kyllä ne on han ytä hyviä ja ravitsevia kuin muutkin. Meillä vaan sattuu kaiki tykkäämän keitoista ja uuniruuista.

Oho, onko täällä väitetty tuollaasta? :O Keitot on ruokaa siinä missä muutkin ja kyllä niillä saa mahansa täyteen ja vieläpä edullisesti. Moni keitto vain paranee toisella lämmityskerralla.

Tuosta vanhojenpäiväpuvusta, niin osaatko sä tai tyttö ommella? Tai onko lähipiirissä ketään joka tekis puvun halvalla? Mä tein oman vanhojenpäiväpuvun itte, äiti avusti jonkun verran.

Ymmärrän hermostumisesi, koska melkoisesti olet täällä vuosien saatossa saanut kuraa niskaa.

Tuskin kukaan on sitä mieltä että lasten kuuluisi olla lihavia, sen enempää kuin liian laihojakaan (okei, ikävä kyllä olen törmännyt pariin ylipainoiseen äitiin jotka tuntuvat pitävän kunnia-asiana sitä että lapsi on mahdollisimman laiha). Taitaapi se normaalipaino ja sopusuhtainen kroppa olla sitä mitä hyvänä pidetään. =)

Herkkuja kyllä säännöstelen omilta lapsiltanikin, mutta ruuassa en ole nähnyt sellaiseen tarvetta. Eli jos pn herkkuruokaa niin saavat ottaa toki lisääkin. Oletuksena nyt ettei koko ateria koostu esim. niistä kalapuikoista niin että perunat, kastikkeet ja kasvikset jäävät syömättä.

Keitot on hyvää ruokaa ja meilläkin suosittuja.

Judoa pidän hyvänä harrastuksena ja toivin että omille lapsillekin löytyisi jotkut kivat ja liikunnalliset harrastukset.

En enää muita aiheita muistakaan. :ashamed:

Auts :O
Mitä maidon lantraamiseen joka mielestäsi on tapahtunut 10v sitten niin minulla nuo vuodet menee sitten hitaammin :D
Olen pasltaillut kaksplussalla noin 3vuotta ja muistan hyvin kuinka kehuit lantranneesi maitoa vedellä.

Minä olen palstaillut 7 vuotta ja ainoat rollolaisen maidonlanttaukseen liittyvät kertomukset ovat olleet muiden palstailijoiden kertomia. Maidon lantraus oli "legenda" jo silloin.

Samaa mieltä että on otettu silmätikuksi, ja eikös hällä ole lukihäiriö tms että virheitä saattaa olla kirjotuksissa, mutta sehän ei haittaa kun jotain pikkusieluja, joita tässäkin ketjussa ilmenee

meilläkin vanhin poika syö todella paljon ja silti hän on hoikka. eli kyllä saa ruokaa vaikka ei patukka olekaan. mua surettaa kuinka aina ap:n kimppuun hyökätään kuin hyeenat. hän varmasti tekee kaikkensa lasten eteen, lapsilla kuitenkin on ruokaa, rakkautta ja katto pään päällä. minä ainakaan en voi sanoa ap:sta mitään negatiivista :)

Onhan se tietenkin kamalaa kun perheellä EI ole autoa, miten ilman sitä voi pärjätä. kyllä sitä vaan pärjää... pyörälläkin pääsee eteenpäin ja kunto kasvaa. hui kamalaa, PAKOTAN lapseni pyöräilemään tai kävelemään harkkoihin 3km/ suunta. ajaatella, niin pitkän matkan JOUTUVAT liikkumaan. SIt vielä harkat päälle.
Lapsethan EIVÄT voi tykätä liikkumisesta , ei tietenkään

Olihan siinä kalauikkoketjussa sellainen kommentti, jossa kehotettiin kirjoittajia lopettamaan perättömien asioiden levitys ja odottamaan, että asianosainen itse saapuu halutessan kertomaan sioiden todellisen luonteen. En nyt juuri muista, kuka siellä puolusti...;)

Yhteistyössä