Tulikin polttareihin, mutta ei oltu ajateltu kutsua häihin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mansa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mansa

Jäsen
06.06.2008
52
0
6
Eli kutsut lähetetty jo viime kuun alussa ja nyt kun miehelle pidetty polttarit niin siellä olikin ihmisiä ketä ei oltu kuviteltu sinne tulevan ja vieläpä ihana innolla jne olivat mukana... kehtaako enää soittaen kutsua heitä häihin...? Aika noloo on, mutta johonkin se oli rajaa vedettävä niin tietysti käy sitten juuri näin. :(

No oliko ne kutsuttu polttareihin? Osallistuivatko ohjelmaan, kustannuksiin? Meillä molempien polttareissa oli vaan kutsuttuja osallistujia ( ja olivat myös häihin kutsuttuja ).

Nähtiin muitakin tuttuja kylillä riekkuessamme ja voipi olla että juoman tarjosivat juhlakalulle, mutta ei siitä hääkutsua laitettu...

Minun polttareissa oli suurin osa sellaisia, joita ei ollut kutsuttu häihin. Meillä oli pienet häät, ja polttariporukka oli tietoinen asiasta. Minun mielestä teidän ei tarvitse kutsua häihin niitä ketä ei vielä ole kutsuttu.

Alkuperäinen kirjoittaja naimisissa:
Minun polttareissa oli suurin osa sellaisia, joita ei ollut kutsuttu häihin. Meillä oli pienet häät, ja polttariporukka oli tietoinen asiasta. Minun mielestä teidän ei tarvitse kutsua häihin niitä ketä ei vielä ole kutsuttu.

Jatkoa: Tosiaan, itse en ollut osallisena polttareiden suunnittelussa ollenkaan, vaan ystävät järjestivät ne.

no joo, kiitos kaikille. Tein kompromissin. Itsekään en ole ihan noita kutsuja soittelevia ihmisiä niin Väsäsin heille ihan kutsut niinkuin muillekin, mutta koska tarvitsin pikaisen vastauksen niin vein ne heti paikalle. paitsi yhdelle jonka osoitetta en tiennyt. Hänelle laitoin tekstarin jossa kysyin osoitetta ja sanoin että kutsu on tulossa ja vähän alustavasti pääseekö tuolloin.

Muille en sinänsä selittänyt mitään, mutta kun se yks oikeastaan tiesi ettei sitä oltu alunperin kutsuttu niin ihan reilusti sille sanoin että meillä oli niin täyttä että pakko johonkin raja vetää, mutta nyt kun on pari sukulaista kertonut etteivät tule niin mahtuu lisää kavereita eli tervetuloa! Ja kiittäen otti kyllä kutsun vastaan.

No ei oltu ajateltu että niitä polttareihin kutsutaan, mutta bestman oli ne sinne pyytänyt ja ihan yhtä innolla ja rahallisestikin olivat noissa mukana niin tuli itselle olo että olis kiva jos ne pääsis sitten häihinkin. Mutku ne oli just vähän rajatapauksia...nähdään niitä bileissä, mutta ei muuten. Eli sillai kyllä tunnetaan ne...

Mutta onneksi asia on nyt ihan klaar :D

Yhteistyössä