Tuliko kuukautiskivut normaalisti vaikka hedelmöittyminen tapahtui?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys

Vieras
Mietin vaan sellasta että tuleeko kuukautiskivut normaalisti vaikka hedelmöittyminen tapahtuisi.

Maanantaina oli ovulaatio ja kuukautiskivut alkoi n.2pv. ovulaation jälkeen (niinkuin yleensä). En tietenkään tiedä vielä olenko raskaana.
Mietin että jos hedelmöittyminen olisi tapahtunut niin alkaisiko kuukautiskivut esim vasta myöhemmin tai olisko ne jotenkin erilaisia.
Pakkohan kierron on olla pian ovulaation jälkeen jotenkin erilainen jos hedelmöittyminen tapahtunu vaikkei vielä kiinnittynyt.
Tää kierto menny niin samalla tavalla kun aina. Niin tuskin on tärpänny.
Miten teillä?

No, 2 päivää ovulaatiosta se munasolu ei oo edes kiinnittynyt kohtuun, joten mitään eroa tuskin voi olla. Ne hormonitasothan ei-hedelmällisessä kierrossa romahtaa vasta pari päivää ennen kuukautisia, joten noiden menkkamaisten kipujen osalta tilanne pitäisi pysyä samankaltaisena siihen asti, olit hedelmöittynyt tai ei.

Odottele vaan rauhassa. Mulla testit on näyttäneet raskaudet selkeästi 11 päivää ovulaation jälkeen.

Siinä n. viikko oviksen jälkeen on alkanut normaalia voimakkaammat kuukautiskivut eli menkkajuilinta. Sitä on jatkunut menkkojen alkuun asti aina vaan kovempina ja mitä pidemmälle menee, sitä enemmän mukaan on tullut kovia repäisykipuja eli jos nousee vaikka sohvalta ylös nopeast, sattuu alamahaan tosi kovasti eikä pysty nousemaan seisomaan. Lisäksi mulla on alkanut tuossa n. viikko ennen menkkojen oletettua alkua kohtu aristaa eli jos nojaa vaikka tiskialtaan reunaan tms., se ei tunnu enää kivalle, vaan automaattisesti sitä alkaa varoa (ei varsinaisesti kipu, mutta selkeästi arka).

Näin jokaisessa kolmessa raskaudessa MULLA. Muilla voi olla eri asia.

Yhteistyössä