Tuliko menkat pilsujen lopetuksen jälkeen jos raskauduit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hassu vahinko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hassu vahinko

Vieras
Mulla tuli ja tein eilen viikko menkkojen loppumisen jälkeen testin ja vahva plussa pärähti. Oon siis syönyt nyt 9 päivää jo uutta laattaa muta kun alkoi niin hirveä aamupahoinvointi ettei jäänyt arvailujen varaan. Mietin vaan et kuinkahan kunnossa vauva sit on kun kerran menkat tuli. Unohtui toisella viikolla kaksi pilleriä välistä ja miehen kans sovittiin et tulee sit jos tulee vauva ja tää tilanne nyt sit päällä ja tiputteluvuotookon oli vähän sen toisen pilleriviikon jälkeen.. Vieläkin uskomaton olo, tosin myös onnellinen :)

No mies sanoikin et melkein toivoikin et näin kävis kun vauvasta on puhuttu mutta ei oltu alotettu sitä vielä tekemään :) Noh kai mä odottelen viikon ja katon mitä tapahtuu ja meen sit käymään ultrassa..

Minulla vuoti koko raskauden ajan..siis normaalit menkat tuli aivan normaaliin aikaan ja normaalit määrät.. vain viimeinen kuukausi oli poikkeusta ettei tullut. Kävin jatkuvasti tutkimuksissa kun tuo on epänormaalia, mutta mitään vikaa ei mistään löytynyt ja lapsi on jo kohta 8v ja täysin terve ja lahjakas. Näinkin voi käydä.. mulla ei raskautta huomannut mistään olin normaalin kokoinen nuori tyttö 163cm ja 62kg ja raskausmaha pompsahti esiin vasta 3kk:ta ennen lapsen syntymää.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Minulla vuoti koko raskauden ajan..siis normaalit menkat tuli aivan normaaliin aikaan ja normaalit määrät.. vain viimeinen kuukausi oli poikkeusta ettei tullut. Kävin jatkuvasti tutkimuksissa kun tuo on epänormaalia, mutta mitään vikaa ei mistään löytynyt ja lapsi on jo kohta 8v ja täysin terve ja lahjakas. Näinkin voi käydä.. mulla ei raskautta huomannut mistään olin normaalin kokoinen nuori tyttö 163cm ja 62kg ja raskausmaha pompsahti esiin vasta 3kk:ta ennen lapsen syntymää.

Hui,kamala :o

Siis huh,huh...aikamoista tämä elämä nykyään on..ei enää tiedä vaikka olisi raskaana :o

Alkuperäinen kirjoittaja what:

Siis huh,huh...aikamoista tämä elämä nykyään on..ei enää tiedä vaikka olisi raskaana :o

Nykyään ei tiedetä kuule mistään muustakaan..

Yhteistyössä