Tuliko teille äitiyslomalla/hoitovapaalla loma-ajan palkka vai vaan lomarahat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mulan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mulan

Jäsen
29.02.2008
543
0
16
Mulla loppui äitiysloma ja pidin tähän heti putkeen kesäloman. Jotenkin kuvittelin, että saisin koko kuukauden palkan mutta ei tullutkaan kuin lomarahat vaan. Oon sit käsittäny ilmeisesti väärin. Miten teille muille on tullut?

No kun en millään kehtais soittaa, kun oon muutenkin joutunu selvittelee näitä äitiysloman palkkoja vähän liiankin kans.. Mut kai se pakko on.

Voiskohan tää olla tes-kohtaista?

Täytyy varmaan kysellä parilta työkaverilta, mitä heille on tullu, pitivät melkeen samaan aikaan loman kuin minäkin.

kysy vaan. mutta ei se silti selviä vaikka kaikki olisitte sanaeet eplkän lomarahan, että oliko se tessin mukaista. Soita palkkurille ja pyydä erittely ja sen jälkeen soitat liittoon ja varmistat. Siitähän niille liitosssa maksetaankin :)

Soitin työkavereille ja heille oli kyllä tullu ihan normi palkka. En saanu palkkalaskennasta vielä ketään kiinni, että täytyy ny selvitellä.

Vitsit mua aina ärsyttää tää selvitteleminen, jotenkin noloa soittaa sinne ties kuinka monennetta kertaa näistä palkka-asioista. Kyseessä kuitenkin iso tunnettu firma, että luulis että siellä osattais hoitaa kerralla oikein. :kieh:

Yhteistyössä