Tulikohan mulla nyt keskenmeno???

PieniTytönTylleröinen

Aktiivinen jäsen
20.11.2006
6 764
1
38
eli pari pv tullut haileaa vaaleanpunaista verta,ja sit eilen tuli yksi hyytymä kun pyyhkin pissa reissun jälk..paperiin....
Ja eilen ilallla sit siteeseen tosi ohut pieni verinen viiva oli tullut,ei muuta.
Ja nyt aamusta tullut rusehtavaa "vanhaa" verta pyyhkiessä.

Mitn.kipuja ei ole ollut. Voiko tuo hyytymä tarkoittaa sitä pahinta nyt?

Vaikea sanoa onko kyseessä keskenmeno vai ei, mutta luulisi, että vuotoa tulisi enemmän jos olisi keskenmeno. Monesti sitä vuotoa voi tulla raskauden alkumetreillä ilman että se tarkoittaisi keskenmenoa. Onko tämä ensimmäinen raskautesi? Ota ihan rauhallisesti ja huomen aamulla soita ja varaa itselles aika lääkäriin.

Mulla tuli alkuraskaudessa veristä tuhrua parin viikon ajan (tosi vähäistä, mutta erotti paperista) ja yhtenä aamuna ihan kirkasta verta enemmänkin. Kaikki oli kuitenkin hyvin ja nyt ollaan 19+0 viikoilla :) neuvolatäti vai oliko lääkäri sano, että kun ei tule kipuja/supistuksia vähäisen verenvuodon yhteydessä niin no panic.
Toivon sulle parasta, huomenna lekurissa käymään vain :hug:

Aina pääsee päivystykseen käymään. Mutta minulle rv16 oli keskenmenon riski noussut huomattavasti ja sen takia sairaalaan lähettiin niin sanoivat, että koko raskauden ajan on normaalia pieni verinen vuoto.

juu ei kipuja eikä supistuksia ole ollut,mutta tuo hyytymä mua nyt vaan eniten pelottaa pisti!!!

Hu pääsisin jo naistentautienpolille tsekkaan tilanteen,mutta joudun sinne ottaa mukaan tuon 3v:n,en sa hoitajaa mistään...kaippa se siä osaa aloillaan olla

Ja siis tää ois 3 raskaus,ja edellisistä tullut myös hyytymiä ja verenvuotoa

päivystykseen toki aina pääsee. tosin noilla viikoilla ei ole mitään tehtävissä jos kesken tulee. mutta mulla tuli molemmmissa viimeisissä raskauksissa neljä ekaa kuukautta verta aika runsaastikin, silloin tällöin ja täysiaikaiset lapset silti syntyi

Alkuperäinen kirjoittaja Löllöttelijä;25064679:
Mulla tuli alkuraskaudessa veristä tuhrua parin viikon ajan (tosi vähäistä, mutta erotti paperista) ja yhtenä aamuna ihan kirkasta verta enemmänkin. Kaikki oli kuitenkin hyvin ja nyt ollaan 19+0 viikoilla :) neuvolatäti vai oliko lääkäri sano, että kun ei tule kipuja/supistuksia vähäisen verenvuodon yhteydessä niin no panic.
Toivon sulle parasta, huomenna lekurissa käymään vain :hug:

Mitenkään aloittajaa tai ketään muutakaan pelottelematta, keskenmenoon ei todellakaan liity aina kivut. Itsellä alkoi lievä vuoto rv 10 ja keskenhän se meni. Kipuja ei ollut missään vaiheessa, ei edes tyhjennyspillerien jälkeen. Ei ne mahdolliset kivut kerro yhtään mitään siitä mitä siellä kohdussa tapahtuu.

Voihan se hyytymä olla vaikka hematooma, joka on vuotanut pois. Mulla oli raskausaikana vuotelua, tosin vasta 20 viikon jälkeen ja kävin näytillä useasti. Kaikki oli kuitenkin ok ja selvisi, että oli kohdunsuulla ollut hematoomaa, joka oli aiheuttanut vuotoja. Lapsi syntyi normaalisti 39+6 ja synnytyksessä ei tullut normaalia enempää vuotoa.

Mun varhaisessa keskenmenossa ei ihan pelkästä hyytymästä voinut puhua, vaan se oli sellanen kunnon löntti. Ja verenvuoto oli kyllä runsasta.Mulla ei ainakaan ollut mitään kipuja/supistuksia ollenkaan. Viikkoja taisi olla suunnilleen samanverran kun ap:lla. Mä ainakin menin viikonloppuna päivystykseen tuon asian kanssa, mene sinäkin käymään, niin saat mielenrauhan. Tsemppiä!

Yhteistyössä