Tulin just ekoilta treffeiltä yhen muijan kaa. Netissä treffattiin joku kuukaus sitte.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cecko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Cecko

Vieras
Tuntu ihan ookoolta. Jumangiuta, ei menny varmaan tuntiikaan, ku muija alko syöttää mulle omaa lahkouskontoonsa, p...ele! Kysyin silt, oliks se jostain uskovaisest perheest. Sen vanhemmat oli ev.lutteja, mut se ite oli ollu uskos yli puol vuotta. Kohteliaisuuttani kyselin, mikä sen oli uskovaiseks saanu. Muija kerto olleensa holisti ja aineitten orja. Sit vaan yks päivä, ku se oli heränny roskiksen takaa, se oli päättäny antaa elämänsä Jeesukselle. Ihan hyvä homma, mut mä en kyl tässä elämäntilantees aio ruveta käymään missään helluntalaisten kokouksissa. Mulla on hyvä elämä edes, oon valmistunu ja saanu ekan, hyvän duunipaikan.
En tuu käymään treffeillä tän muijan kaa toiste. Juttelin mutsin kaa tästä muijasta. Se kattoo joskus noita telkkarin jumalanpalveluksia, myös helareiden. Se kerto, et yllättävän moni tosi pohjalla ollu löys avun just helareista. Se on hiton hyvä juttu, mut miks just nää ei voi pitää tätä pelstustaan itellään, vaan ne TYRKYTTÄÄ tätä kaikille ympärilläänki? Ällöttäääää!

[QUOTE="vieras";27385094]Oliko se hellari vai ev.lut. Ne on eri lajkoja. Itsekin olen Ev.Lut. mutta en käy kirkossa enkä missään illanistujaisissa.[/QUOTE]

Se muija oli kasvanu normiluterilaisesvperhees, sit dokas ja sortu huumeisiin.

[QUOTE="vieras";27385196]Ei se sulle sitä tyrkyttäny, halus kaiketi vaan kerrtoa elämänmuutoksestaan. Älä oo niin jyrkkä[/QUOTE]

Olitsä mun treffeillä mukana?
Jumangeggs, se muija todel tyrkytti!

Mun on pakko sanoa, että vaikka itse kuulun kirkkoon, niin en ole mikään 'uskis'. Mä en alkais seurustelemaan miehen kanssa, jolle uskonto olis iso osa elämää. En vaan jaksais kuunnella sitä jauhantaa, ja mulla on muutakin tekemistä kun kirkossakäynti ja rukoilu.
Ja vaikka, mies olisi mahtava muuten. Toi olis semmonen turn off kyllä.

Ehkä se ajatteli sua katsoessaan että pieni pelastautuminen ei tekis sullekaan pahaa. Mut turha sitä henk. kohtaisesti ottaa sillä tavalla, ainahan asioista voi puhua!?

[QUOTE="vieras";27385504]Siis tulit puol kolme treffeiltä, mut kerkesit jo mutsilles kertoa tytöstä...
jonkun vaikutuksen se tyttö on suhun kuitenkin tehny ;-)[/QUOTE]

Äiti varmaan odotti poikaansa kotiin ... :D

[QUOTE="vieras";27385504]Siis tulit puol kolme treffeiltä, mut kerkesit jo mutsilles kertoa tytöstä...
jonkun vaikutuksen se tyttö on suhun kuitenkin tehny ;-)[/QUOTE]

Mutsi oli hereillä, ku tulin himaan.

Yhteistyössä