tulin taas tänne kyselemään tyhmiä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä vain"

Vieras
mulla on lapsia ja olen yh. olen tavannut yhtä miestä noin kuukauden verran. tämä mies haluaisi jo muuttaa yhteen!!! ja mä en missään nimessä ole valmis..itse ajattelin et ei sellaista voi ajatella ollenkaan näin nopeasti..onko muut samaa mieltä??

Itse aika nopealla vauhdilla sain asumisseuraa.. mut riippuen lapsen iästä se oli kyl aika rankka paukku sille.. mut se on ihan susta kiinni. Jos et ole valmis niin ei kannata.. ota aikaa itselles ja tutustu rauhassa. ei sit tarvii heti lemppaa kamoja ulos jos ei jaksakkaan katsella likasukkia ;)

[QUOTE="vieras";26469180]On aika helvetin hankala sanoa mitään kun en tunne teistä kumpaakaan.[/QUOTE]

tulin tänne kyselemään tyhmiä...kysyin ehkä väärällä tavallakin mutta ajatuksena siis et onko normaalia haluta noin nopeasti muuttaa yhteen? mun mielestä kun ei..

kuulostaa erikoiselta.. ehkä mies on vaan tosi varma sinusta/teistä?

mutta jos susta itsestä tuntuu liian nopealta (joko itsesi tai lasten takia) niin sitten kannattaa edetä rauhallisesti oman fiiliksen mukaan.. joskus se toisen todellinen luonne näyttäytyy vasta pitkän tuntemisen jälkeen (toisaalta paremmin tutustuu kun elää arkea yhdessä).

Kuulostaa melko nopeelta toiminnalta, vaikka kait se toisille sopii. Ite oon harkinnut yhteen muuttoa vasta useemman seurusteluvuoden jälkeen, toki silloin ei ollut lapsia.

Yhteistyössä