Tulin tänne surkuttelemaan....

Piipi Pöppiäinen

Aktiivinen jäsen
18.05.2006
3 921
0
36
kamala räkätauti ollu keskiviikosta,no eilen kävin päivystyksessä tosin vaan sairaanhoitajalla eli en siis saanu lääkettä,vaikka valitin että rintakehään sattuu kun yskii ja on tukala hengittää.. :snotty: noh,sen lisäks että on ihan tukkonen olo ni nyt sitte sattuu korvaankin.*valivali* ja mä en oo ees jaksanu syödä yhtään mitään tänään,en vaan siis oo jaksanu mennä tekemään ees voileipää,miekin on töissä perkule eikä mua hoivaamassa :whistle: pakkohan sitä oli tänne tulla valittamaan ja surkuttelemaan *niisk*

Mulla on vasta alkamassa. Päätä särkee ja rauhasia jomottaa. Poskiontelot tuntuu rutikuivilta ja niitä särkee, mutta toisaalta nenä kuitenkin jo välillä vähän vuotaa.

Mä niin inhoan tätä alkuvaihetta!!!!!!!! Menee hermo, kun särkee ja särkee joka paikkkkkkkkaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Argh!

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
kamala räkätauti ollu keskiviikosta,no eilen kävin päivystyksessä tosin vaan sairaanhoitajalla eli en siis saanu lääkettä,vaikka valitin että rintakehään sattuu kun yskii ja on tukala hengittää.. :snotty: noh,sen lisäks että on ihan tukkonen olo ni nyt sitte sattuu korvaankin.*valivali* ja mä en oo ees jaksanu syödä yhtään mitään tänään,en vaan siis oo jaksanu mennä tekemään ees voileipää,miekin on töissä perkule eikä mua hoivaamassa :whistle: pakkohan sitä oli tänne tulla valittamaan ja surkuttelemaan *niisk*

Mulle iskoi tuo ihan sama viime viikon keskiviikkona, ihan kaamee olo ja vielä vaan jatkuu, nuha on kova. Hain nenäsuihketta, ja kaikenmaailman troppeja oon koittanut,,,,eipä tunnu auttavan oikeen mikään. On kuulemma kesäflunssa nyt kovin sitkeetä!

Paranemisia! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:

Mulle iskoi tuo ihan sama viime viikon keskiviikkona, ihan kaamee olo ja vielä vaan jatkuu, nuha on kova. Hain nenäsuihketta, ja kaikenmaailman troppeja oon koittanut,,,,eipä tunnu auttavan oikeen mikään. On kuulemma kesäflunssa nyt kovin sitkeetä!

Paranemisia! :hug:

joo aika sitkeessä tää tuntuu olevan,ja aina tälleen iltapäivällä nousee pien lämpökin,oon koko viime viikon kituutellu töissä ja nyt sitte vasta sain mentyä lekurille,kiitos kuuluu elinajohannalle
;) :D ja mistä ihmeestä tätä räkää riittää,pientä nessutehdasta jo pyörittäisin tällä räkämäärällä

Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
joo.. arvaas kellä nenä vuotaa??!!! |O :D :whistle:

uups :whistle: :ashamed: :D

ei se mitää.. enhän mä viimesee vuotee olekkaa kunnon flunssaa sairastanu.. :D

no nii kato eiks se jo sit ois aikakin :D no ei vaa,mut mieskin vähän valittelee että on kurkku kipeenä :snotty:

joo.. arvaas kellä nenä vuotaa??!!! |O :D :whistle:

uups :whistle: :ashamed: :D

ei se mitää.. enhän mä viimesee vuotee olekkaa kunnon flunssaa sairastanu.. :D

no nii kato eiks se jo sit ois aikakin :D no ei vaa,mut mieskin vähän valittelee että on kurkku kipeenä :snotty:

:laugh: :laugh: :laugh:
e058.gif

Yhteistyössä