Tulinko huijatuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras, harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras, harmaana

Vieras
Tilasin/ostin kaks+ kirpparilta pojalle vaatepaketin. Maksoin etukäteen tilille kuten sovittiin, ja myyjä lupasi ilmoittaa koska rahat näkyvät hänen tilillään.
Rahat laitoin maanantaina hänen tililleen, meillä eri pankit. Ja mun järjenjuoksun mukaan ne olis eilen pitäny hänen tilillään näkyä, mitään ei ole kuulunu myyjästä. Laitoin illalla vielä sähköpostia et eikö näy, niin ei mitään vastausta. Mitä teen jos tulinki huijatuksi?

hmmm.... sanotaanko nyt näin että hänellä voi olla muutakinelämää kirpparin ulkopuolella. Jos se raha on näkynyt eilen niin luuletko sä jo tänään tulleesi huijatuksia???

tai voihan olla että paketti tulee suoraan sinulle,toivotaan näin.
mutta jos kuitenkin tulet huijatuksi niin säästä kaikki kyseisen henkilön lähettämät ja omat lähettämäsi sähköpostit sekä tilinumerot ym todisteena asiasta.
Jos ei esim ma mennessä ole tullut pakettia ilmoitat että joko rahat takaisin tai paketti siihen ja siihen mennessä kotiin. Ja jos ei ole / tule niin sitten vaan polliisille.

Alkuperäinen kirjoittaja Odota nyt hetkinen:
hmmm.... sanotaanko nyt näin että hänellä voi olla muutakinelämää kirpparin ulkopuolella. Jos se raha on näkynyt eilen niin luuletko sä jo tänään tulleesi huijatuksia???

Myyjä lupasi ilmoittaa heti kun rahat näkyvät hänen tilillään, mun mielestä ne on eilen viimeistään näkyny siellä, ja mitään ei kuulunu? Ei ole kyse mistään pikkusummasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Myyjä lupasi ilmoittaa heti kun rahat näkyvät hänen tilillään, mun mielestä ne on eilen viimeistään näkyny siellä, ja mitään ei kuulunu? Ei ole kyse mistään pikkusummasta.

Mulle nyt päivä on sinne tänne. Jos esim. olen iltavuorossa ja olen kotona klo23 niin ei mun ainakaan tule ensiksi mieleen "ahaa, lupasinkin ilmoittaa HETI että olen maksun saanut ja menen avaamaan koneen" vaan pikemminkin että "nyt äkkiä ruokaa ja nukkuun"
Se on eri juttu jos menee useammalla päivällä yli sovitun.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mulle nyt päivä on sinne tänne. Jos esim. olen iltavuorossa ja olen kotona klo23 niin ei mun ainakaan tule ensiksi mieleen "ahaa, lupasinkin ilmoittaa HETI että olen maksun saanut ja menen avaamaan koneen" vaan pikemminkin että "nyt äkkiä ruokaa ja nukkuun"
Se on eri juttu jos menee useammalla päivällä yli sovitun.

Aivan olet oikeessa, sellanenki on tullu mieleen, meitä vaan on moneksi, joka lähtöön, ja itse jos jotain lupaan, myös teen niin ettei tule purnaamisia suuntaan tai toiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se voi hyvinkin näkyä vasta tänään se maksu... älä oo tollainen hätähousu, jos sä elät koneella, ei se tarkoita, että kaikki elää.

No en mä nyt sentään koneella elä, mulla vaan tuli mieleen et nytkö on mun vuoro tulla huijatuksi, en haluais kokea sitä, mut toivon et näin ei ole. Ja se raha jonka maksoin on mun tuloilla iso raha.

Mulla on käyny niin että joku on maksanut iltasella mun tilille esim maanantaina klo 20 ja rahat näkyny vasta torstaiaamuna.
Älä hätäile, tuskin tulit huijatuksi, eikös huijarit käräytetä täällä aika helposti? =)

Alkuperäinen kirjoittaja Elvispossu:
Mulla on käyny niin että joku on maksanut iltasella mun tilille esim maanantaina klo 20 ja rahat näkyny vasta torstaiaamuna.
Älä hätäile, tuskin tulit huijatuksi, eikös huijarit käräytetä täällä aika helposti? =)

Niinhän se on, sen olen huomannu, siksi aloitinki ketjun.

Yhteistyössä