Tulinkohan huijatuksi eka kertaa huutikessa? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miracles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miracles

Aktiivinen jäsen
26.04.2006
13 186
1
36
Ostin Osta heti-hinnalla kaksi tuotetta. Maksoin tuotteet 29.7.

Niitä ei alkanut kuulumaan, laitoin s-postia 7.8 onko postittanut, kun ei ole näkynyt ----> ei vastausta.

10.8 laitoin tekstarin onko paketti postitettu ja sain vastauksen, että enkö ole saanut viestiä (en siis ollut), että heidän tyttö sairaalassa. Laittaa paketin samalla viikolla vielä postiin ja ekstraa hyvitykseksi.

18.8 pakettia ei vieläkään kuulunut laitoin tekstarin, että ymmärrän kyllä tilanteen, mutta jonkunsortin infoaminen asioista olisi kuitenkin paikallaan, minä kun olen vaatteni maksanut. Ei vastausta eikä vaatteita tullut vieläkään. :/

Mitäs nyt?? Laitanko vielä yhden tekstarin?

Tuo taitaa olla se sama tapaus, mistä huutonetin keskustelupalstalla jo joku toinen ihmetteli samaa ja siihen vastasi myös joku muu, joka oli huutanut samalta myyjältä myös jotain. Eli et ole ainoa, joka ei ole saanut maksamaansa tuotetta.

että muille varotukseksi laittasin nega palautteen ja kirjottasin että negan annan kunnes saan vastauksen missä paketti viipyy yms...
Sitä ennen koittasin vielä saaha sitä kiinni...

Myyjällä ei ole kovin montaa palautetta entuudestaan, nyt oli saanut neutraalin kun ei vastaa s-postiin ja positiivisen, vaikka kauppa ei toteutunutkaan.

Taidan laittaa viestin, että jos mun rahoja tai pakettia tule viipymättä ilmoitan ylläpidolle ja polisiille. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Myyjällä ei ole kovin montaa palautetta entuudestaan, nyt oli saanut neutraalin kun ei vastaa s-postiin ja positiivisen, vaikka kauppa ei toteutunutkaan.

Taidan laittaa viestin, että jos mun rahoja tai pakettia tule viipymättä ilmoitan ylläpidolle ja polisiille. :/

Joo, laita vaan tuollainen viesti, mutta laita se sama viesti myös negatiiviseksi palautteeksi. Lisää siihen vielä, että muutat tietysti palautteen, jos saat lähetyksen pian. (tai jotain tuollaista)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:

Joo, laita vaan tuollainen viesti, mutta laita se sama viesti myös negatiiviseksi palautteeksi. Lisää siihen vielä, että muutat tietysti palautteen, jos saat lähetyksen pian. (tai jotain tuollaista)

Juuri näin!
Nega palaute+ viesti siihen et vaihat neutraaliks jos saat paketin ja pian!

Mulla on samanlainen kokemus. Tuote oltiin maksettu ja lupasi monta kertaa laittaa tulemaan. Lopulta ei vastannut sähköpostiin, eikä puheluihin. Sitten mies soitti ja jätti vastaajaan viestin, että halutaan rahat takaisin (oli kyse rattaista ja meidän oli sitten pakko ostaa pikana uudet, koska niillä alkoi olla kiire) tai mennään poliisille (maksusta kulunut 3kk). Sitten laittoi yhtäkkiä tekstaria, että tuo rattaat meille kotiovelle kun ajelee ohi. Mutta emme halunneet enää venkslata, joten vaadimme rahojen palautusta. Myyjä sitten onneksi palautti rahat ja se siitä.
Mutta meille myös sitten kerrottiin tarinaa lapsen sairaalassa olosta huonossa kunnossa ja yhtäkkiä olivatkin jo lähtemässä reissuun ja muka tuomassa rattaita samalla meille!!! Ihan ei uponnut.