Z
zxc
Vieras
Kävin eilen ruokaostoksilla ja kun olin laittamassa kärryä takas paikolleen huomasin lukio"kaverin". Hengaaltiin silloin koulussa yhdessä muidenkin kanssa, muttei vapaa-ajalla. Hän käveli itsevarmaana mun ohi, ei edes huomannut. n. 15 cm piikkikorot, hame, ihana vyötäröä myöntelevä takki. Mä en edes viittinut moikata, koska tuli jotenkin niin paska fiilis. Mulla oli farkut, tarjoustalon kävelykengät ja säkin mallinen talvitakki. Hän käveli Stokkan pienen paperikassin kanssa, mulla oli 3 isoa kassia ruokaa ja vaippoja. Ainakin 20 kg ylipainoa, makkaroita vyötäröllä, roikkuvat tissit, hiukset nutturalla, ei mitään meikkia tietenkään. En osanut ikinä pitää itsestäni huolta, laittautua kun menen ulos.Ja eilen se oli ihan ku kivi olis putonut päähän, tuli sellainen olo että mä oon niin säällittävä...
Ja vaikka rahaakin olis, ei loputtomiin,mutta jonkun verran..En va osaa, en tykkää, ei oo aikaa ja kaks alle 2v lasta. Haluan näyttä paremmalta, kauniilta!
Mutta miten?
Ja vaikka rahaakin olis, ei loputtomiin,mutta jonkun verran..En va osaa, en tykkää, ei oo aikaa ja kaks alle 2v lasta. Haluan näyttä paremmalta, kauniilta!
Mutta miten?