Tulipa kallis koulureppu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nipsukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nipsukka

Aktiivinen jäsen
29.04.2005
6 356
0
36
Piti mennä ekaluokan aloittavalle esikoiselle ostamaan koulureppu ja penaali ja kassalla huomattiin, että 100 euroa meni, kun tuli ostettua samalla kaikkea muutakin. ja mies kävi vielä Dressmannilla ostamassa -70% aletakin.
Eipä sitä taida osata ostaa vaan just sitä mitä pitää, vaan aina ostaa mukaan myös jotain muuta :ashamed:
Tunnustan heikouteni tässä kohtaa :ashamed: :ashamed:

Älä välitä, ite sorrun kans tollasiin heräteostoihin joskus, ei se niin maata mullistavaa ole jos välillä ostelee lisäksi jotain muutakin. Yleensä kun käyn ruokakaupassa niin yritän välttää vaatepuolelle menoa ettei tule ostettua jotain mitä ei pitäisi mutta kun se ei aina onnistu, sorrun siihen joka tapauksessa, halusin tai en.

Mulle käy AINA noin :ashamed:

Ja yleensä unohdan ostaa sen, mitä alunperin lähdin ostamaan :laugh:

T: eilen pojalleen päiväkotihousuja ostamaan lähtenyt - ja kolmen suuren kassin kera (mm. pari mattoa, 7 uusretropaitaa lapsille, leluja, yms) kotiin tullut, ilman niitä housuja :D

Niin kovin tutun kuuloista :D

Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
niin tuttua! mun pitäis käydä ruokakaupassakin vaan jossain lähisiwassaja jättää cittarit ja prismat väliin!

Aivan, mutta kyllä sen lähisiwankin saa tyhjennettyä jos mieli tekee :D Pitäis ottaa aina tietty määrä rahaa vaan mukaan millä saa just sen mitä on lähtenyt ostamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd:
Niin kovin tutun kuuloista :D

Alkuperäinen kirjoittaja miisku:
niin tuttua! mun pitäis käydä ruokakaupassakin vaan jossain lähisiwassaja jättää cittarit ja prismat väliin!

Aivan, mutta kyllä sen lähisiwankin saa tyhjennettyä jos mieli tekee :D Pitäis ottaa aina tietty määrä rahaa vaan mukaan millä saa just sen mitä on lähtenyt ostamaan.

niinpä..se on sama onko mukana 40 vai 80e niin se menee varmasti..

Paljonkohan minä saan menemään reppuihin, kun mennään ensi viikolla hankkimaan kakkoselle ja esikoiselle koulutarvikkeita? :saint: Tosin ostan sitten kaiken tarvittavan esikoiselle, kunnon laskimen ja mitä nyt ysiluokkalainen tarvitseekaan,,

Yhteistyössä