Tulipa mahtava olo, näin miehen exän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasv

Vieras
olen älyttömän rakastunut ja niin mieskin. Ei silti voi olla vertailematta ja miettimättä millainen tämä edellinen oli, jonka kanssa kuitenkin mies oli yhdeksän vuotta. Tänään näin naisen kaupassa ja eipä ole enää epävarma olo. Lihava, itsekin olen hieman ylipainoinen mutta tämä oli sarjaa valas. No lihavatkin voivat olla tosi viehättäviä, mutta ei tää. Järkyttävä pussi leuan kohdalla, leuat siis laskeutuivat aivan hartioille saakka. Naurattaa aivan, hirveän rupsahtanut ihminen jo hieman yli kolmekymppisenä. Arvatkaa pannaanko kuin puput tänään :)

olen älyttömän rakastunut ja niin mieskin. Ei silti voi olla vertailematta ja miettimättä millainen tämä edellinen oli, jonka kanssa kuitenkin mies oli yhdeksän vuotta. Tänään näin naisen kaupassa ja eipä ole enää epävarma olo. Lihava, itsekin olen hieman ylipainoinen mutta tämä oli sarjaa valas. No lihavatkin voivat olla tosi viehättäviä, mutta ei tää. Järkyttävä pussi leuan kohdalla, leuat siis laskeutuivat aivan hartioille saakka. Naurattaa aivan, hirveän rupsahtanut ihminen jo hieman yli kolmekymppisenä. Arvatkaa pannaanko kuin puput tänään :)

No makunsa kullaki mistä sen kiihottumisensa saa...

Hyi helvetti kun pitäis aatella, että tuossa likaisessa ryhävalaassa se miehen heppi on joskus ollut ja monta kertaa... onneksi mun miehen exät on molemmat hyvännäköisiä, huoliteltuja naisia.

Aika sairas pitää olla että ajattelee oman miehen heppiä exässään. Kuka oikeesti ajattelee tuollaisia??

Keskittyisitte hoitamaan omaa huonoa itsetuntoanne vaikkapa psykoterapiassa. Ei toi ihmisen mielen kierous kyllä koskaan lakkaa järkyttämästä. Kyllä mahtaa mies olla oikea onnenpoika kun on saanut noin tervemielisen kumppanin. AP:lla ei vissiin ole oikeita ongelmia tai tavoitteita elämässä. Ei käy kyllä kateeksi...

Ai kaikki muut ajatteli noin, mä ajattelin et se nainen on muuttunut niiden yhdessäoloaikana tuollaiseksi ja mies on häipynyt. Ei käynyt mielessäkään että se ex olisi auna ollut ryhävalas

Mulla tulis oikeesti ehkä semmonen olo et alkaisin epäillä onko miehellä huono maku ja tykkääkö se mustakin just siks et se tykkää oudon näköisistä. Jos nyt sallitaan tämmönen sanavalinta...

No, joku provohan tää oli, eiks niin?

• Tykkää
Reactions: Ciervo
Kiihottuuko myös miehesi siitä, että sinä fantasioit hänen exästään? Ei hyvää päivää miten pienestä toiset hyvälle mielelle tulee

No täytyy sanoa että minä olen ollut paremminkin erittäin iloinen ja tyytyväinen havaitessani, että mieheni exä on nätti ja huoliteltu nainen. Aika fiksukin, vaikka en nyt häntä läheisemmin kyllä tunne, mitä juhlissa tavattu.

Ja olen iloinen myös siitä että mun exä otti seuraavaksi naisekseen hyvännäköisen naisen. (Tosin se on kummasti rupsahtanut tässä viimeisessä parissa vuodessa, mutta oli se silloin kahdeksan vuotta sitten alussa hyvän näköinen. Ehkä mun exä vie siltä(kin) hermot?)

Miehesi ei näköjään saa kovin tasokkaita naisia. Minun mieheni taas pystyisi saamaan kenet tahansa kaunottaren. Sellalsia exät ovat olleetkin. Olen ylpeä siitä, että mieheni on valinnut juuri minut vaimokseen. Kertoo jotain myös omasta tasostani.

Minä saisin ennemmin kiksit siitä, että miehen ex olisi viehättävä. Että on kelvannut jollekin viehättävälle ja vaihtoi jonkun todella hyvännäköisen minuun, eli en minäkään kovin epäviehättävä voi olla ja minussa on jotain vielä enemmän :)

Miksi se sinun itsetuntoasi hivelee, jos miehen ex on ihan järkyttävän näköinen?
Sehän osoittaa sen, että mies ei arvosta ulkonäköä; sinäkään et ehkä ole viehättävä? :D

• Tykkää
Reactions: L@ur@

Yhteistyössä