D
DakotanEmo
Vieras
Kukakohan ottaa palstailun niin vakavasti? Näköjään sitä puheskellaan jo, että "ton ei tarvitsis tulla mein hiekkalaatikolle". Ja tämä nyt tuli mieleeni vain siitä, että sain yksäriä, että moni eräässä paikassa inhoaa mua
Joten onko palstailu muuttunut sinulle irl jutuksi? Mulla on täällä muutamia tuttuja joiden jutut kyllä otan vakavasti jos on jotakin vakavasti otettavaa, ketkä ovat samalla aaltopituudella jne. Ja onhan niitäkin joiden kommentointiin en ihan periaattessa vastaa kun sota nousee pelkistä mielipide eroista. Se on sitten toinen juttu, että suutunko. Kuinka voisin suutahtaa jonkun tyhmyydelle..? :xmas: Eihän se ihminen sille mitään voi :hug:
Sitten on näitä story tellereitä joiden kanssa on ihan kiva vääntää, ja jos pizzaa tekee mieli niin tekee mieli ja siitäkin voi joidenkin kanssa puhua.. Got the point?
Mut nyt suihkuun jotta pääsee lähtemään korkeasaareen ja lintsille. :wave:
Joten onko palstailu muuttunut sinulle irl jutuksi? Mulla on täällä muutamia tuttuja joiden jutut kyllä otan vakavasti jos on jotakin vakavasti otettavaa, ketkä ovat samalla aaltopituudella jne. Ja onhan niitäkin joiden kommentointiin en ihan periaattessa vastaa kun sota nousee pelkistä mielipide eroista. Se on sitten toinen juttu, että suutunko. Kuinka voisin suutahtaa jonkun tyhmyydelle..? :xmas: Eihän se ihminen sille mitään voi :hug:
Mut nyt suihkuun jotta pääsee lähtemään korkeasaareen ja lintsille. :wave: