Tulipa outo ajatus päähäni siitä, miten menetin neitsyyteni. :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Rikosilmoitus:
Muistan vain etunimen. Ja eikö vain murha ole sellainen rikos, ettei vanhene?

Minusta myös lapsenhyväksikäyttö ei vanhene! mutta ota selvää ja laita tyyppi vastuuseen teoistansa!

En usko, että tuo on mahdollista. Vaikka muistaisin sukunimen, ei mulla olisi mitään todisteita tapahtuneelle. :/ Silloin asui Rovaniemellä, kuten minäkin, en tiedä missä nyt jne.

etkös sä just kertonut et ko tapahtumaa todisti muut bileissä olleet ihmiset.

ja mitä ihme porukkaa siellä bileissä on ollut jos eivät ole asialle mitään tehneet estääkseen?

KAMALAA!!! Tuo olisi pedofiliaa vaikka olisin itse vongannut sitä miestä ja tuo, että teki sen puoliväkisin MUIDEN NAURESKELLESSA YMPÄRILLÄ on jo RAISKAUS!

Ja miten niin ei ole todisteita jos paikalla oli muitakin ihmisiä?

Käy nyt ihmeessä ainakin juttelemassa poliisin kanssa! Eihän tuollainen saasta saa päästä kuin koira veräjästä!

Minusta myös lapsenhyväksikäyttö ei vanhene! mutta ota selvää ja laita tyyppi vastuuseen teoistansa!

En usko, että tuo on mahdollista. Vaikka muistaisin sukunimen, ei mulla olisi mitään todisteita tapahtuneelle. :/ Silloin asui Rovaniemellä, kuten minäkin, en tiedä missä nyt jne.

Kyllä, mutta mistäpä minä niiden nimet muistaisin? Ei ole mahdollista muistaa nimiä ja/tai sukunimiä, jos useimpia niistä ei ole edes kuullut. Eli ei todisteita. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:

ja mitä ihme porukkaa siellä bileissä on ollut jos eivät ole asialle mitään tehneet estääkseen?

siellä on ollut sellaista porukkaa jonka kanssa mä en halua olla tekemisissä missään tilanteessa.

No sit kärsit vaan nahoissasi.

Kyllä, mutta mistäpä minä niiden nimet muistaisin? Ei ole mahdollista muistaa nimiä ja/tai sukunimiä, jos useimpia niistä ei ole edes kuullut. Eli ei todisteita. :/

*halaus* Minua on helpottanut asian hyväksyminen.

Minä menetin neitsyyteni omaa tyhmyyttäni kai. Olin 14-vuotias, pilleripäissäni ja viinalla täytetty, heräten siihen, että päälläni jyystää aikuinen mies. Itkin ja sammuin uudelleen, aamulla karkasin paikalta. En kertonut kenellekään paitsi parhaalle ystävälleni. Nyt jos voisin tehdä toisin, mutta eipä sitä tekemättömäksi saa. Olen hyväksynyt asian, se on se minun luurankoni, joka kaapissani kolisee kaikkien muiden hyväksymieni kalmojen kanssa. En voi muuttaa mitään niistä, enkä taikoa ainuttakaan pois, mutta olen nyt hyväksynyt niiden olemassa olon. Niin kipeää kuin se tekeekin :(

Alkuperäinen kirjoittaja Lahnamus harmaanaama:

Minä menetin neitsyyteni omaa tyhmyyttäni kai. Olin 14-vuotias, pilleripäissäni ja viinalla täytetty, heräten siihen, että päälläni jyystää aikuinen mies. Itkin ja sammuin uudelleen, aamulla karkasin paikalta. En kertonut kenellekään paitsi parhaalle ystävälleni. Nyt jos voisin tehdä toisin, mutta eipä sitä tekemättömäksi saa. Olen hyväksynyt asian, se on se minun luurankoni, joka kaapissani kolisee kaikkien muiden hyväksymieni kalmojen kanssa. En voi muuttaa mitään niistä, enkä taikoa ainuttakaan pois, mutta olen nyt hyväksynyt niiden olemassa olon. Niin kipeää kuin se tekeekin :(

:hug: Hienoa, että olet sen hyväksynyt. Ite en jostain syystä ole ajatellut omaa kokemustani muuten kuin normaalina. Eilen sitten välähti päähän, ettei tosiaan ole normaali juttu. Mun nuoruus on ollut sitä, että minua on alistettu seksissä, olin masokisti. Aikamoiset arvet kropassakin siis, koska olen antanut miesten tehdä mitä haluavat. Nyt kun mietin, alkoi varmaan tuosta ekasta seksikokemuksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Lahnamus harmaanaama:

:hug: Hienoa, että olet sen hyväksynyt. Ite en jostain syystä ole ajatellut omaa kokemustani muuten kuin normaalina. Eilen sitten välähti päähän, ettei tosiaan ole normaali juttu. Mun nuoruus on ollut sitä, että minua on alistettu seksissä, olin masokisti. Aikamoiset arvet kropassakin siis, koska olen antanut miesten tehdä mitä haluavat. Nyt kun mietin, alkoi varmaan tuosta ekasta seksikokemuksesta.

Hmm... minäkin pidän satuttamisesta seksin aikana, enkä tunne kipua silloin. Liekö sekin peruja jossain määrin tuosta. Ainakin sen tiedän, että tuon tapahtuman jälkeen ei parantanut päihteidenkäyttöä vaan lisäsi niitä. Ja sama mikä sinullekin on käynyt, on tapahtunut minullekin. En ollut vuosiin edes ajatellut asiaa ja sitten asia palasi mieleen. Ja se kummitteli kunnes kävin asian läpi ja hyväksyin sen. En hyväksy itse tekoa, en ikinä. Se ei ollut oikein ja tuo mies on halveksittava p-askiainen, mutta sen, että se tapahtui minulle on nyt... hmm... näkyvä muttei enää niin pelottava mörkö.

:'( ...ap:lle :heart: :hug: . Kyseessä on sellainen asia, että ei olisi pahitteeksi, vaikka saisit asiaa läpi käytyä juttelemalla, suosittelen, että varaat ajan lääkäriltä ja pyydät lähetettä mielenterv.toimistoon , siellä saisit purkaa tuntojasi ja sinua kuunneltaisiin ilman syyllistämisiä. Olet uskomattoman rohkea kertoessasi täällä palstalla noin avoimesti varmasti henkiset arvet jättäneestä kokemuksestasi. Kaikkea hyvää toivoen :hug:

Oksensin aamupalan ulos tän ketjun luettuani.. Voimia teille tällasia kauheuksia kokeneille! Luulen ettei ton sillon kolmekymppisen tavottamisyrityksistä tulis muuta kun lisäharmia, totta kai kieltäisi koko jutun jne.. Ei auta kuin toivoa että paha saa palkkansa jossain elämänvaiheessa. :hug:

Mun nuoruus on ollut sitä, että minua on alistettu seksissä, olin masokisti. Aikamoiset arvet kropassakin siis, koska olen antanut miesten tehdä mitä haluavat.

Siis mitä sellasta nuoret harrastaa mistä jää arpia? Haluatko kertoa tarkemmin mitä tarkotat? En oikein ymmärrä...

No siis olit alaikäinen, kyllä tuo oli hyväksikäyttöä. Etkä olisi halunnut juuri siinä, etkä niin, eli vähän kallistuu jo raiskauksen puolelle. Ihmettelen kovasti niitä muita siinä, että naureskeliko ne todella? Aika kylmää. :(

Ei se ollut sinun vika, sinähän olit lapsi. Aikuisten ois kuulunut suojella sua, eikä käyttää hyväkseen. |O

Minulle kävi samoin, kuten eräälle toiselle "vieraalle" täällä ketjussa. Lähdin kaljanhuuruisen illan päätteeksi vanhemman miehen matkaan ja niihän siinä kävi, että päädyttiin hänen kotiinsa. Hän ikäänkuin raiskasi minut. En tajua, miksen pyytänyt lopettamaan. Menin omaa tyhmyyttäni hänen mukaansa. Syytän tästä kaikesta itseäni.
Muistan vieläkin kuinka hän oli päälläni ja sattui ihan kamalasti. Aamulla vielä jossain vaiheessa uudelleen.
Olin täysin alasti. Verta oli lakanoissa, koska menitin sinne neitsyyteni. Hävetti, sattui, ja hävitti vielä kerran se veri.

Tästä muistosta on ikuiset arvet. Miksi olin niin tyhmä, että annoin itselleni tehdä jotain tuollaista?

8 luku (11.4.2003/297)
Vanhentumisesta
1 § (11.4.2003/297)
Syyteoikeuden vanhentuminen
Oikeus syyttää rikoksesta, josta säädetty ankarin rangaistus on elinkautinen vankeusrangaistus, ei vanhennu. Syyteoikeus ei vanhennu myöskään, jos kysymyksessä on sodankäyntirikos, törkeä sodankäyntirikos, ihmisoikeuksien loukkaaminen poikkeuksellisissa oloissa tai törkeä ihmisoikeuksien loukkaaminen poikkeuksellisissa oloissa. (22.12.2005/1161)

Syyteoikeus vanhentuu, jollei syytettä ole nostettu

1) kahdessakymmenessä vuodessa, jos rikoksesta säädetty ankarin rangaistus on vankeutta määräajaksi yli kahdeksan vuoden,

2) kymmenessä vuodessa, jos ankarin rangaistus on yli kaksi vuotta ja enintään kahdeksan vuotta vankeutta,

3) viidessä vuodessa, jos ankarin rangaistus on yli vuosi ja enintään kaksi vuotta vankeutta, ja

4) kahdessa vuodessa, jos ankarin rangaistus on enintään vuosi vankeutta tai sakkoa.

Ankarimmalla rangaistuksella tarkoitetaan sitä rangaistusta, joka tekoon sovellettavassa rangaistussäännöksessä on säädetty enimmäisrangaistukseksi.

Virkarikosten vanhentumisaika on kuitenkin vähintään viisi vuotta. Ympäristön turmelemisen, luonnonsuojelurikoksen ja rakennussuojelurikoksen vanhentumisaika on kymmenen vuotta. Aluksista aiheutuvan ympäristön pilaantumisen ehkäisemisestä annetun lain (300/1979) 28 §:ssä tarkoitetun, ulkomaiselta alukselta Suomen talousvyöhykkeellä tehdyn ympäristön turmelemisen, törkeän ympäristön turmelemisen, ympäristörikkomuksen ja tuottamuksellisen ympäristön turmelemisen vanhentumisaika on kolme vuotta. Ulkomaiselta alukselta Suomen talousvyöhykkeellä tehdyn kalastusrikoksen lyhin vanhentumisaika on kolme vuotta. (22.12.2005/1161)

Lapsen seksuaalisen hyväksikäytön ja törkeän lapsen seksuaalisen hyväksikäytön syyteoikeus vanhentuu aikaisintaan, kun asianomistaja täyttää kaksikymmentäkahdeksan vuotta. Sama koskee kahdeksaatoista vuotta nuorempaan henkilöön kohdistunutta raiskausta, törkeää raiskausta ja pakottamista sukupuoliyhteyteen. (22.12.2005/1161)

lähde www.finlex.fi

Oletko ap ajatellut millä tavalla tällaset kokemukset ja esim. masokistinen elämäntapa vaikuttaa myöhempään äitinä oloon? ja parisuhteeseen tietenkin...

Asioita pitäisi käsitellä ja hoitaa itseään tollasten jälkeen (eikä pitää normaalina!!!) jos haluaa olla tasapainoinen hyvä äiti.

Ongelmathan kasaantuu, eikä me aina heti tiedosteta mistä mikäkin johtuu. Mutta yleensä syitä löytyy esim. just tollasista ahdistavista asioista ja niitä voi hoitaa että tulevaisuus olisi rauhallisempi ja parempi..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Minulle kävi samoin, kuten eräälle toiselle "vieraalle" täällä ketjussa. Lähdin kaljanhuuruisen illan päätteeksi vanhemman miehen matkaan ja niihän siinä kävi, että päädyttiin hänen kotiinsa. Hän ikäänkuin raiskasi minut. En tajua, miksen pyytänyt lopettamaan. Menin omaa tyhmyyttäni hänen mukaansa. Syytän tästä kaikesta itseäni.
Muistan vieläkin kuinka hän oli päälläni ja sattui ihan kamalasti. Aamulla vielä jossain vaiheessa uudelleen.
Olin täysin alasti. Verta oli lakanoissa, koska menitin sinne neitsyyteni. Hävetti, sattui, ja hävitti vielä kerran se veri.

Tästä muistosta on ikuiset arvet. Miksi olin niin tyhmä, että annoin itselleni tehdä jotain tuollaista?

Kuten sanottu, olit lapsi. Tapahtunut ei ollut sinun virheesi, vaan sen aikuisen. Aikuisen pitäisi tietää, ettei lasta kuulu käyttää seksuaalisesti hyväkseen. Jos olisit kieltäytynyt, mies olisi saattanut vaikka lyödä sinua.

Mun luokkakaveri, kun oltiin yläasteella, "seurusteli" täysi-ikäisen kanssa. Tyttö oli 12 ja mies21. Muistan kun tää tyttö yksi maanantai tuli kouluun ja hihkui "mä en oo enää neitsyt". Tää tyttö oli umpirakastunut, ja kuvitteli ties mitä...
Seuraavana viikonloppuna ne oli silleen toisen kerran, ja sen jälkeen mies ei vastannu tän teinin tekstareihin. Nimitteli tätä kakaraksi ja että tosi tyhmää jos kuvitteli jotain muuta kuin seksiä.

Tyttö oli ihan rikki, että "eikö se enää rakastakaan mua", vaikka miehen puolelta mitään tunteita ei ollut edes luvattu/sanottu ääneen.

Pidin itse tätä outona, samoin suurin osa mein luokkakavereista, mutta kukaan ei sanonu mitään. Oudointa mun mielestä oli että tän tytön perhe tiesi, mutta niittenkin mielestä se oli ok. Sen isosiskokin jotenkin sillee sano et "no ei se sit tykännytkään susta". Siis se tyttö oli 12!!!

Jälkeen päin ajatellen selvää hyväksikäyttöähän tuo oli.

itse vähän samantapaista kokeneena...kävin viimevuonna terapiassakin(alunperin avioliiton ja väkivallan takia),tuli siellä puhuttua kaikesta lapsuudesta alkaen,mutta näistä asioista en voinut edes terapeutille puhua,se vaan hävettää jotenkin niin kovasti ja on kyllä jättänyt syvät arvet.nyt kun mietin,niin on varmasti vaikuttanut mun suhteisiin ja elämään muutenkin.olen myöskin ollut alentuva mehille ja sallinut satuttamiseni jne...mistä sitä vaan saisi voimia kerättyä että uskaltaisi hoitaa itsensä tältäkin osin kuntoon? :ashamed:
ja kun miettii,miten on voinut antaa itselleen sattua tuollaista?en ikinä hyväksyisi,että jotain toista noin kohdeltaisiin!ehkei sitä vaan osaa itsestään niin välittää tms. :/

Minun tyttö on 10. On parhaillaan kaverin kanssa pulkkamäessä. Voi jumalavita, jos joku sille parin kolmen vuoden jälkeen noin tekisi... Linnassa varmaan istuisin, se ei tyttöä auttaisi, päinvastoin, mutta jos ukon kynsiini saisin, niin oksat pois!

Alkuperäinen kirjoittaja Vierain:
Minun tyttö on 10. On parhaillaan kaverin kanssa pulkkamäessä. Voi jumalavita, jos joku sille parin kolmen vuoden jälkeen noin tekisi... Linnassa varmaan istuisin, se ei tyttöä auttaisi, päinvastoin, mutta jos ukon kynsiini saisin, niin oksat pois!

Kai minunkin äitini noin ajatteli. Varoitteli joskus pedofiileistä kuinka kaappaavat autoon ja vievät ja tekevät pahaa. Eipä tiennyt ei, että hänen sukulaisensa (15 v) ja minä silloin 6 v. vietimme paljon aikaa yhdessä. Muistan erään kerran kun tämä poika pyysi minua työntämään ketänsä housuunsa ja kokeilemaan. Siellä penis täydessä valmiuksessa. Mitään sen kummepaa ei tapahtunut, mutta kokemus on puistattava.
Myöhemmin kun tämä poika sai omia lapsia, mietin että käyttikö hyväkseen. Asutaan onneksi toisella puolella suomea.

Yhteistyössä