Tulipa paha mieli eilen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Allu-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Allu-

Aktiivinen jäsen
03.09.2009
1 212
1
36
Olin kaverilla käymässä ja hän sanoi lähtevänsä viihteelle perjantaina. Kysyin sitten että kenen kanssa, niin hän meni ihan noloks ja sanoi menevänsä x:n ja y:n synttäreille. Olin sitten ihan äimänä siinä kun en ollut kuullutkaan koko synttäreistä ja kaverin reaktio oli mikä oli. Ja tiedän niistä ihmisistä että niille synttäreille on kutsuttu kaikki. Paitsi mua. Ja tarkotus oli näköjään pitää se salassa multa.. Tulipa taas todistettua ettei mua tosiaan enää kaivata niihin porukoihin..

No onpa erikoista, jos samassa ystäväpiirissä oot ainoa, jota ei kutsuta. Mitä jos vittuillessas laitat tälle tyypille sinä päivänä onnitteluviestin? Ja jotain vähän pippaloihin liittyvää =D

En jaksais sen kummemmin enää olla tekemisissä, jos oikeesti on noin naurettavaa, ettei juhliin kutsuta. Mutta aina voi vähän veetuilla, että maksimoidaan se noloilu siellä toisessa päässä.

Mulle käy tämän tästä nuin. Oon miettiny pääni puhki, et mikä on? Onko minussa vika? Yritänomaa käyttäytymistä petrata. Mulle usein kuitenki sanotaan, et olen mukava ja kiva ja hyvää seuraa. Mut miksi mut sit jätetään porukoista ulkopuolelle? Johtunee varmaan osittain Kolmesta pienestä lapsesta. Mies väittää ainakin, et vika ei voi olla minussa. En tiiä ketä uskoa. En voi muuta, ku yrittää olla mukava. Harmittaa, ku saatan sit tallaantua muiden jalkoihin, ku yritän miellyttää muita. Sen tiedän, että möläyttelen joskus hölmöjä, mutta en pelkää pyytää anteeksi!

Meillä on myös tiivis kolmen perheen kaveripiiri. Harmittaa kovasti, ku olivat pitäneet syömingit pitkän kaavan mukaan ilman meidän perhettä. Eivät puhuneet mitään meille. Ja kuulinki sit kautta rantain heidän jutuistaan, et tälläset pirskeet olivat pitäneet. Toisaalta ehkäpä he vain halusivat olla kahden perheen kesken. En tiiä, yleensä ollaan tehty tämmöset asiat yhessä, jos kaikilla on ollu aikaa. Aina pyydetään koko porukka koolle. Mut nyt näin. Tulee vainoharhanen olo.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
No onpa erikoista, jos samassa ystäväpiirissä oot ainoa, jota ei kutsuta. Mitä jos vittuillessas laitat tälle tyypille sinä päivänä onnitteluviestin? Ja jotain vähän pippaloihin liittyvää =D

En jaksais sen kummemmin enää olla tekemisissä, jos oikeesti on noin naurettavaa, ettei juhliin kutsuta. Mutta aina voi vähän veetuilla, että maksimoidaan se noloilu siellä toisessa päässä.

Jospa se "veetuilu" on just se syy miksei kutsuta?

Mä ainakin enemmänkin miettisin miks kaveripiiri ei halua mua kutsuillensa enkä miettis miten saan parhaiten "veetuiltua" siitä ettei mun seuraani kaivata.

Uusimmat

Yhteistyössä