Tulipa paha mieli lapsen puolesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voih

Vieras
Taas näitä juttuja, mitä kaupassa näkee, mut on pakko jakaa tää teidän kanssa... Oltiin siis iltasella kaupassa ja poislähtiessämme parkkipaikalle tuli ilmeisesti äiti tyttönsä kanssa (noin 5 v) . Jo autosta noustessaan huusi tytölle ihan raivona, et -Jumalauta, saatana, mikä idiootti sinä olet. Ota huora tavarasi ja lähe kävelemään! koko matkan kauppaan huusi vastaavanlaisis juttuja ja unohti siinä sit ottaa ulkonta ite kärrin... peruuttivat sit tuulikaapista takaisin ulos ja tyttö oli jäädä kaupan ovien väliin. No äiti sitten sai uutta potkua juttuihinsa ja raivosi tytölle asiasta suunnilleen seuraavin sanoin: - Idiootti, ootko vähä tyhmä! Saatanan pentu ala lähtee siitä eikä jäädä tukoksi siihen. Jätän sut kävelemään kotiin, tollasia tyhmiä en autossanai kuljeta! .... Äiti lapsineen meni kauppaan ja me menimme kotiin... Mitäkä olisin voinut tehdä, en juuri mitään... haukut olisin vain saanut eikä mitään vaikutusta olis ollut... Paha mieli silti jäi.

Jos tämä on totta, niin MIKSI et mennyt väliin? Huutamaan tälle äidille, että lapselle ei puhuta noin? Ottanut rekisterinumeroa ylös, selvittänyt kenelle auto kuuluu, ja tehnyt ilmoitusta johonkin? |O :'(

Tiedän tapauksen joka huus lapsilleen ihan samoja asioita :/
huora, pentu, idiootti, saatanan paska, äpärä, vitun tyhmä........

Onneksi se loppui kyllä pien kun tuli virkavalta väliin (muukin kohtelu oli huonoa ) ja vei lapset. Ne lapset on jo nyt lähes täys ikäsiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Jos tämä on totta, niin MIKSI et mennyt väliin? Huutamaan tälle äidille, että lapselle ei puhuta noin? Ottanut rekisterinumeroa ylös, selvittänyt kenelle auto kuuluu, ja tehnyt ilmoitusta johonkin? |O :'(

Joo joo, olisin tietty voinut mennä huutamaan tälle naiselle ja käydä sanasotaa sen kanssa. Olisin joo voinut ottaa rekkarin ylös ja ilmoittaa lastensuojeluun ja sanoe, et yksi äiti huusi lapselleen.... Ok. Ja asia olisi jäänyt siihen. Mutta olin itekin ällikällä lyöty ja jähmetyin sillä en olis uskonu et oikeesti joku voi puhua noin pienelle tyttärelleen. Olen siis paha ihminen nyt kun en puuttunut mut asialle en enää voi mitään!

Jos joku olisi mennyt väliin, niin siitä olisi ollut ainakin se hyöty, että lapsi olisi huomannut että joku aikuinen pitää hänen puoliaan. Saanut vahvistuksen sille, minkä varmaan jo tietääkin: että äiti kohtelee häntä todella väärin.

Kyllä tuokin tapaus (valitettavaa et tapahtuu pienen lapsen kustannuksella) sain minut tuntemaan itseni ihan hyväksi äidiksi.... Ikinä en ole noin pahasti lapsilleni sanonut, vaikkakin jotain muuta, mistä olen pahaa mieltä tuntenut... Toivon, että joku muu paikalla oleva olisi tehnyt sen, mitä itse en kyennyt... siis ottanut sen rekkarin ylös...

mun kaveri sanoo aina noin lapselleen. monesti olen asiasta jo huutanukki sille.
äiti itse mulle aikoinaan tunnusti että hänelle ei tule yhtään lasta enenpää, tuntuu että tämä yksikin on jo liikaa. :(

voi että...tosi kurjaa!!haluaisin olla kärpäsenä katossa niiden kotona!!!voi lapsi parkaa!!Itselläni 2 pientä lasta ja välillä pinna tosi kireällä mutta en ikinä huuda tuollaisia lapsille ja varsinkaan muiden kuullen!!siis yleensä vain ärähtelen että usko nyt tai jäät autoon tai karkkipäivä peruttu mutta ikinä en ole haukkunut enkä muutenkaan tuollaisia törkeyksiä huutanut!! :(

mie oon kerran sanonu mun lastani huoraksi. kyseessä oli esikoinen, vaikea synnytyksen jälkeinen komplikaatio, hirveä väsymys ja miehen reissutyön vuoksi jatkuvasti yksin. kerran vaan kun mies niin sikeesti niinku aina nukkuu vaan vieressä vaikka vauva huutaa, tosin oli jo sekin sitten herännyt mutta ei tehny elettäkään auttaakseen mua, en saanu vauvaa rauhottumaan ja huusin jotain "nyt huora hiljaa"... mies katto mua silmät pyöreinä... samassa aloin itkemään, musta tuntu että mä oon tehny hirveän teon jota ei voi antaa anteeksi... itkin miehelle kuinka kauhea äiti olen jne.

vauva oli tuolloin noin 2kk tai varmaan allekin. onneksi sitä sanaa ei ole enää tullut kertaakaan suusta, vaikka esikoinen on jo lähempänä viittä vuotta. virheistä voi siis oppia. jännä vaan, että noin monta kertaa ap:n tapauksessa nainen sanoi lastaan huoraksi kaikkien kuullen.

Yhteistyössä