Tulipa paha mieli lapsen puolesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miltä sinusta tuntuu nyt, kun olet puinut asiaa täällä keskustelupalstalla? Hyvältä?
Miksi ihmeessä et puuttunut asiaan paikan päällä? Miten voit antaa kenenkään puhua 5-vuotiaalle LAPSELLE noin. Minä olisin 100% varmasti mennyt äidin luo ja kysynyt onko hänellä kenties joku ongelma. Rekkari ylös tietysti.

Lasten hyvinvointi on meidän kaikkien yhteinen asia. Silmät ummistamalla saadaan vain lisää Jokelan&Savion kaltaisia tapauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miltä sinusta tuntuu nyt, kun olet puinut asiaa täällä keskustelupalstalla? Hyvältä?
Miksi ihmeessä et puuttunut asiaan paikan päällä? Miten voit antaa kenenkään puhua 5-vuotiaalle LAPSELLE noin. Minä olisin 100% varmasti mennyt äidin luo ja kysynyt onko hänellä kenties joku ongelma. Rekkari ylös tietysti.

Lasten hyvinvointi on meidän kaikkien yhteinen asia. Silmät ummistamalla saadaan vain lisää Jokelan&Savion kaltaisia tapauksia.

Hyvä että paikalla on yksi täydellinen ihminen, joka puuttuu AINA asiaan kuin asiaan, eikä koskaan jää sanattomaksi missään tilanteessa. Kerroin jo aiemmin asiani, joten en sitä nyt enää toista.

Ja Ei, ei todellakaan tuntunut eikä edelleenkään tunnu hyvältä. Halusin vain kertoa (kuten palstalla on tapana kertoilla asioita) kaikille tämän kauhistuttavan tapauksen.... siksi, etten oikeasti ollut uskoa korviani ja toisekseen jotta jokainen miettisi omaakin elämäänsä ettei kellään tulisi suollettua suustaan moisin hirveyksiä.

:o :o tosi järkyttävää,sääliksi käy pientä!
itse olen kerran mennyt väliin,kun eräs äiti löi lastaan.
ei siis mitään pepulle läppäisyä,vaan todella hakkas päähän ja repi tukasta!
en voinut katsoa sivusta tollasta. :(

Vaikuttaa siltä että olet törmännyt ihmiseen-äitiin jonka suu on kuin viemäri ja ei osaa käyttäytyä julkisilla paikoilla.
Häneltä näyttää myös puuttuvan itsekritiikki sekä itsehillintä.
Näitä löytyy joka marketista ja puistosta, valitan

Alkuperäinen kirjoittaja miam:
:o :o tosi järkyttävää,sääliksi käy pientä!
itse olen kerran mennyt väliin,kun eräs äiti löi lastaan.
ei siis mitään pepulle läppäisyä,vaan todella hakkas päähän ja repi tukasta!
en voinut katsoa sivusta tollasta. :(

Mitäs äiti?

JOs nään jonkun lyövän lastaan, tottakai menisin väliin!!! Mutta kai sitä noista sanoista hämääntyy, ettei oikein tajua et noin joku voikaan sanoa... Ja kai sitä kuvittelee ettei ne sanat ole niin tappavaa kuin lyöminen, vaikka todellisuudessa TIEDÄN että henkinen väkivalta on monesti pahempaa

Yhteistyössä