M
mie
Vieras
Lapsella tänään joulujuhla hoitopaikassa. Mies iltavuorossa. Itse oksensin ja ripuloin eilisiltana, tänään olen ollut jo ihan okei. Kysyin omia vanhempiani viemään lasta juhlaan, kun se on hälle tärkeä. No eivät voi etteivät saa tauteja, olis pikkujoulut viikonloppuna. Pyysin lapsen kummitätiä. Ei voi, ettei saa tautia. Kun sit ei näe poikakaveria viiknloppuna. Eikä ole muita ketä pyytää.
No eipä tuo mitään, vien sitten itse kun kerran olo on nyt jo ihan hyvä. Ehkä vaan hiukan voimaton ja jalan pitää mennä.
Mutta siis huvittaa, kun mun äiti ja lapsen kummitäti nyt sitten kinaa keskenään tuosta juhlaanviemisestä. Äiti syyttää tätiä itsekkyydestä ja täti veti herneet nenään.
Mitä opin tästä?
Älä koskaan ikinä kysy keltään apua, vaan pärjää itse. Eipähän tartte vastaanottaa riitelevien osapuolten kiukkuisia puheluita.
No eipä tuo mitään, vien sitten itse kun kerran olo on nyt jo ihan hyvä. Ehkä vaan hiukan voimaton ja jalan pitää mennä.
Mutta siis huvittaa, kun mun äiti ja lapsen kummitäti nyt sitten kinaa keskenään tuosta juhlaanviemisestä. Äiti syyttää tätiä itsekkyydestä ja täti veti herneet nenään.
Mitä opin tästä?
Älä koskaan ikinä kysy keltään apua, vaan pärjää itse. Eipähän tartte vastaanottaa riitelevien osapuolten kiukkuisia puheluita.