Tulipa polemiikki etoasiasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
No te pöpö kammoiset pysykää kotona!

niin niin.. ihan ok mennä paskataudissa monien lasten keskelle :laugh: :laugh: tiedättehän että joillekin nuo tartunnat voi olla oikeasti vaarallisia eikä silti voi lopettaa elämistä. on vaan luotettava siihen ettei kukaan tule tahallaan tautia levittämään.

Kuule en sanonut et ok. Mutta kyllä niitä tauteja saa ihan muutenkin! Kulkemalla ihan missä vain! Ja kyllä tekisin samoin kuin ap! Jos noita tauteja noin kovasti pelkää ni pysyy kotona itse. Se voi tarttua jo joltain joka ei vielä edes tiedä sairastuvansa jos niikseen ottaa!

tottakai voi, mutta jos paska lentää niin silloin pysytään kotona. piste.

niin niin.. ihan ok mennä paskataudissa monien lasten keskelle :laugh: :laugh: tiedättehän että joillekin nuo tartunnat voi olla oikeasti vaarallisia eikä silti voi lopettaa elämistä. on vaan luotettava siihen ettei kukaan tule tahallaan tautia levittämään.

Kuule en sanonut et ok. Mutta kyllä niitä tauteja saa ihan muutenkin! Kulkemalla ihan missä vain! Ja kyllä tekisin samoin kuin ap! Jos noita tauteja noin kovasti pelkää ni pysyy kotona itse. Se voi tarttua jo joltain joka ei vielä edes tiedä sairastuvansa jos niikseen ottaa!

No tässä tapauksessa ei ole lentänyt mitään eilisillan jälkeen!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mutta siis huvittaa, kun mun äiti ja lapsen kummitäti nyt sitten kinaa keskenään tuosta juhlaanviemisestä. Äiti syyttää tätiä itsekkyydestä ja täti veti herneet nenään.

Höh, eikös äitisi ollut ihan yhtä itsekäs itsekkin?

Ja eiköstä se vastatauti tartu ennen kuin itselle tulee oireita? Eli jos oireet on takanapäin, niin tauti on voitettu eikä siis enään sitä myöskään levittele muihin.

Ei se ihan noin mene. Me ollaan saatu kerran vatsatauti superheat, jotka olivat jo monta päivää olleet oireettomia.
Riippuu ihan täysin vatsataudista, toiset pöpöt tarttuu herkemmin, toisen huonommin ja itämisaika jne vaihtelee myös.

Mistä sä tiedät että juuri tuolta perheeltä se tarttui???

Jos ei tänään ole mitään ollut ja olo on suht ´normaali´ voit huoletta mennä juhliin, jos vain tunnet jaksavasi, niin ne koululaisetkin menis kouluun ja lapset hoitoon. :)
Miekin käytän tuota etoasia-sanaa paljonkin ;)

piste piste piste piste! Voi hyvää päivää!

lapsella jää juhlat väliin jos ei isä pääse viemään. älä mene tartuttamaan muita tautiisi.

No sieltä tarhasta tämä on peräsinkin.

silti itse ei mennä muiden sekaan sairaana. oli se peräisin mistä hyvänsä. jo parantuneet voivat saada taas uuden tartunnan.

Kyllä varmaan menen töihinkin seuraavana päivänä jos jo kunnossa enkä oksenna, terveenä kukaan makaa. Tauti on ohi kun ei oksenna.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Mutta siis huvittaa, kun mun äiti ja lapsen kummitäti nyt sitten kinaa keskenään tuosta juhlaanviemisestä. Äiti syyttää tätiä itsekkyydestä ja täti veti herneet nenään.

Höh, eikös äitisi ollut ihan yhtä itsekäs itsekkin?

Ja eiköstä se vastatauti tartu ennen kuin itselle tulee oireita? Eli jos oireet on takanapäin, niin tauti on voitettu eikä siis enään sitä myöskään levittele muihin.

Ei se ihan noin mene. Me ollaan saatu kerran vatsatauti superheat, jotka olivat jo monta päivää olleet oireettomia.
Riippuu ihan täysin vatsataudista, toiset pöpöt tarttuu herkemmin, toisen huonommin ja itämisaika jne vaihtelee myös.

Mistä sä tiedät että juuri tuolta perheeltä se tarttui???

Koska silloin olin ollut lapseni kanssa pelkästään kotona pitkän aikaa ja lähdettiin käymään kaverin luona jossa sitä vatsatautia oli ollut edellisellä viikolla. Ei oo kovin vaikea päätellä mistä se tuli.

Yhteistyössä