P
plm
Vieras
No mä kyllä ymmärrän ap:ta. Mä teen ihan tavallista hyvää kotiruokaa mutta silti exä meni mieluummin ruokiksella kebabille kuin että olisi ottanut ruokaa töihin mukaan. Ei se kivaa ollut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja plm:No mä kyllä ymmärrän ap:ta. Mä teen ihan tavallista hyvää kotiruokaa mutta silti exä meni mieluummin ruokiksella kebabille kuin että olisi ottanut ruokaa töihin mukaan. Ei se kivaa ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:en sitten tiedä johtuuko tuo siitä, että en käytä paljon mausteita/suolaa koska pienimmäinen syö samaa ruokaa. Mutta eihän tuon pitäisi ongelma olla kun mausteita/suolaa voi aina lisätä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:en sitten tiedä johtuuko tuo siitä, että en käytä paljon mausteita/suolaa koska pienimmäinen syö samaa ruokaa. Mutta eihän tuon pitäisi ongelma olla kun mausteita/suolaa voi aina lisätä
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:en sitten tiedä johtuuko tuo siitä, että en käytä paljon mausteita/suolaa koska pienimmäinen syö samaa ruokaa. Mutta eihän tuon pitäisi ongelma olla kun mausteita/suolaa voi aina lisätä
mun mielestä mausteet pitää lisätä kypsennyksen aikana tai ne ei maistu samalle. suola eri asia. minkä ikäinen lapsi on? monissa maissa lapset syö pienestä asti maustettua ruokaa. kun ei ihan älyttömyyksiin mene
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Onhan toi aika epäkohteliasta... Söikö se sun mies niitä makkaroitaan siis samaan aikaan,kun te muut veditte sitä sun tekemää makaronilaatikkoa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:en sitten tiedä johtuuko tuo siitä, että en käytä paljon mausteita/suolaa koska pienimmäinen syö samaa ruokaa. Mutta eihän tuon pitäisi ongelma olla kun mausteita/suolaa voi aina lisätä
mun mielestä mausteet pitää lisätä kypsennyksen aikana tai ne ei maistu samalle. suola eri asia. minkä ikäinen lapsi on? monissa maissa lapset syö pienestä asti maustettua ruokaa. kun ei ihan älyttömyyksiin mene
pienin on 1-vuotias.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Onhan toi aika epäkohteliasta... Söikö se sun mies niitä makkaroitaan siis samaan aikaan,kun te muut veditte sitä sun tekemää makaronilaatikkoa?
lasten kanssa syötiin lounas 12, niinkuin yleensäkin. Mies tuli kahdelta kotiin, ensimmäisenä kaivoi makkarat jääkaapista. Ei edes katsonut mitä ruokaa olin tehnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:en sitten tiedä johtuuko tuo siitä, että en käytä paljon mausteita/suolaa koska pienimmäinen syö samaa ruokaa. Mutta eihän tuon pitäisi ongelma olla kun mausteita/suolaa voi aina lisätä
pienin on 1-vuotias.
pikkuhiljaa totuta lasta mausteisiin. kannattaa myös ottaa nuo terveysasiat miehen kanssa puheeksi, sanot ettet halua sen sairastuvan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miehesi taitaa tykätä rasvaisesta roskaruoasta. Ymmärrän ap:n vitutuksen.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:minäpä en tekis enään ollenkaan miehelle ruokaa jos tekisi mulle noin. siinähän grillais sitten makkaroita vaikka joka päivä. sitä paitsi meillä kävis just niin et lapset alkais vonkumaan makkaraa, makkaraa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mea:Kyllä muakin tuollainen ottaisi päähän. Ensinnäkin mies näyttää huonoa esimerkkiä lapsille (jos ei ns. tavisruoka maita, niin ainahan voi kilauttaa pizzakuskille) ja toisekseen mies voisi sen verran osoittaa kiitollisuutta/kunnioitusta vaimolleen, että söisi sitä ruokaa, mitä vaimo on perheelle valmistanut.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Mea:Kyllä muakin tuollainen ottaisi päähän. Ensinnäkin mies näyttää huonoa esimerkkiä lapsille (jos ei ns. tavisruoka maita, niin ainahan voi kilauttaa pizzakuskille) ja toisekseen mies voisi sen verran osoittaa kiitollisuutta/kunnioitusta vaimolleen, että söisi sitä ruokaa, mitä vaimo on perheelle valmistanut.
aivan näin mä voin tulla syömään sitä sun makarooni lootaa sopiiko : )
Alkuperäinen kirjoittaja Mea:Kyllä muakin tuollainen ottaisi päähän. Ensinnäkin mies näyttää huonoa esimerkkiä lapsille (jos ei ns. tavisruoka maita, niin ainahan voi kilauttaa pizzakuskille) ja toisekseen mies voisi sen verran osoittaa kiitollisuutta/kunnioitusta vaimolleen, että söisi sitä ruokaa, mitä vaimo on perheelle valmistanut.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Mea:Kyllä muakin tuollainen ottaisi päähän. Ensinnäkin mies näyttää huonoa esimerkkiä lapsille (jos ei ns. tavisruoka maita, niin ainahan voi kilauttaa pizzakuskille) ja toisekseen mies voisi sen verran osoittaa kiitollisuutta/kunnioitusta vaimolleen, että söisi sitä ruokaa, mitä vaimo on perheelle valmistanut.
aivan näin mä voin tulla syömään sitä sun makarooni lootaa sopiiko : )
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juuri näin. Eihän tässä ole kyse siitä, ettei aikuinen mies saisi tehdä mitä haluaa. En minäkään voi esim mussuttaa lapsien edessä suklaata koko päivää.