Y
yksi vain neuvolasta
Vieras
Neuvolatädin kautta mulle ilmoittautui kaikenlaista tavaraa tarvitseva perhe. Sain kutsun kotiin asti tavaroita viemään
Ja mikä näky; 4 lasta (6kk-7v) ja äiti yksinään, melko tyhjän näköinen kerrostalokaksio!
Perheen isä on juonut yrityksen ja talon tontteineen kurkusta alas, ja kun mammona on loppunut, on jättänyt perheenkin. No se siitä.
Mua kuitenkin oli vastassa mustikkapiirakan ja tuoreen kahvin tuoksu
Uuden omistajan saivat: pinnasänky, hoitopöytä, lasten keinutuoli, 2 säkkiä leluja, jätesäkillinen lastenvaatteita, yhdistelmärattaat, syöttötuoli, vanha pesukone, vanha sohvamme, vanha vierassänkymme, pari lamppua, muutama matto ja verhoja, sisustus kamaa erilaista. Lisäksi lupasin että perhe saa käydä meillä käyttämässä tietokonetta asioihinsa, kun heillä ei ole varaa omaan.
Lapset olivat aivan onnesta mykkänä meidän vanhoista tavaroista
Viihdyttivät mun lasta kuin yhtä sisaruksistaan.
Mulle tuli sellanen olo että vastedes täytyy vähän herkemmällä korvalla kuunnella lähellä olevia ihmisiä, ei koskaan voi tietää kenellä on oikea hätä tai milloin se sattuu omalle kohdalle.
Mua kuitenkin oli vastassa mustikkapiirakan ja tuoreen kahvin tuoksu
Lapset olivat aivan onnesta mykkänä meidän vanhoista tavaroista
Mulle tuli sellanen olo että vastedes täytyy vähän herkemmällä korvalla kuunnella lähellä olevia ihmisiä, ei koskaan voi tietää kenellä on oikea hätä tai milloin se sattuu omalle kohdalle.