tulipahan käytyä kaupassa ja..

joku varmaan luuli että mä hamstraan paniikissa kun tänään kävin kaupassa. :D

outoa kyllä, löysin kyllä kaupasta kaiken mitä tarvitsen loppuviikoksi ruoaksi, ei tarvinnut mitään jättää ostamatta. ehkä johtuu siitä, etten käytä eineksiä..?

Luulisi, että nämä hamstraajat eivät sitten oikeasti ole tyhjäämässä hyllyjä enää loppuviikosta, eli siinä mielessä sama kai se on viekö joku kaksinkertaisen määrän sitä leipää, jos seuraavalla ostospäivänä jättää sen leivän ostamatta. Mutta joo, tuo että kannetaan kymmenittäin jauhelihapaketeita on vähän liioiteltua, mutta toisaalta mistä sitä tietää, jos on vaikka järjestämässä juhlia tms, johon on viemässä tavaraa.

Alkuperäinen kirjoittaja anti-shoppaaja:
Miten tuo kymmeniä tupakka-askeja ostanut rouva liittyi mihinkään? Ja muutenkin en ihan ymmärrä miten voi suoralta kädeltä arvostella ketään hamstraajaksi jos nyt sattuu kärry olemaan täynnä ruokaa. Mua vituttaa ylipaljon käydä kaupassa ja joka helvetin kerta kun sinne on pakko mennä niin pakastuskelpoista ruokaa ostetaan niin ettei vähään aikaan tartte käydä. Onneksi ei tarvitse mennä enää tällä viikolla kyylääjien arvosteltavaksi :O

Nojoo jos nyt kyynärpää-taktiikalla vetää muita kumoon ja kahmii niin ehkä se on vähän hätävarjelun liioittelua mutta mitäs sitten.

jaa-a pelkäs varmaan että nekin loppuu..
mut ihan oikeesti tälläsenä aikana kun on tavara vähissä ni kyllä toi törkee hamstraaminen pistää silmään.mihin tarvii 15 pakettia jauhelihaa???

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
No se on hyvä vaan, että ihmiset varautuu ja ainahan sitä lihaa yms. voi pakastaa. Itsekin kävin eilen kaupassa ja ostin 6pkt kanankoipia, 12 rasiaa jauhelihaa, erilaisia liha ja kanasuikaleita yht. 8 rasiaa, 6 hk:n sinistä lenkkiä sekä lisäksi pari porsaan paistia sekä kotletteja 4 rasiaa. Näillä pärjätään vajaa 2 viikkoa niin eiköhän lakko ole sitten jo ohi.

No ohoh! Monta teitä oikeen on? Me pärjättäis tuolla määrällä kuukausi ja meitä on siis 4.

Alkuperäinen kirjoittaja smk:
mitäs ketään haittaa hamstraajat, sitä mieltä ite kuitenki ootte että ruokaa riittää. Toisten kyyläämistä se vain on, myöntäkää pois.

kyl se siin vaiheessa haittaa kun vedetään yli äyriäiden minäminäminä kuhan minä vaan saan..
sais olla kaupassa rajotukset montako per talous..
meijän prismaki on iso kauppa mutta todella vähän lihaa tarjolla.jos ei enempiä heillä ole ni varmaan iltasella tyhjää

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Me näännytään. :( :( :(

Ostin kaupasta tänään paketin lihaa, 4 purkkia kermaa ja vesimeloonin :(

meillä sama juttu, näännytään ja mä olen vielä raskaanakin buhuu

mutta toi sun ostossetti kuulostaa hyvältä kombolta :D

En ole aiemmin nähny maitokärrejä tyhjinä. Monta tyhjää ja viimosessa puoltoista litrasia jonkin verran jäljellä. Ostin 5, mutta se on ihan normi parinpäivän annos. Kummallista kyllä mutta löytyipä kalkkunafilettä -50% ja kaapasin mukaan heti useamman. Tämänkin teen oli lakko tai ei. Ajattelin heti että olis sen voinnu myydä täydelläkin kun oli niin vajaata hyllyissä. Päiväyskin vasta 25.

Alkuperäinen kirjoittaja hehe:

Ostin mä myös 3 isoa kukkaruukkua, en viitsinyt mainita :xmas:

No voi vitsi sentään. Me käydään kerran viikossa isommin kaupassa ja mies olisi itse asiassa menossa kauppaan nyt illalla. Mahtaakohan siellä sit enää ees olla mitään, jos meno kerran tuommosta on...? :o

no just, eikö yks olis riittänyt saatana soikoon :D senkin hamsu

Alkuperäinen kirjoittaja gop:
No voi vitsi sentään. Me käydään kerran viikossa isommin kaupassa ja mies olisi itse asiassa menossa kauppaan nyt illalla. Mahtaakohan siellä sit enää ees olla mitään, jos meno kerran tuommosta on...? :o

No prismassa ainakin oli ennen puolta päivää ihan kaikkea kasapäin

Alkuperäinen kirjoittaja whaaaat:

no just, eikö yks olis riittänyt saatana soikoon :D senkin hamsu

No pakkohan niitä oli ottaa monta, jos vaikka joku lakko niilleki tulis.

Ja jäipä muille vähemmän :xmas:

Onneksi meillä on yleensä pakkasessa kaikenlaista.. hamstraajien, ei lakkojen takia. Jos lihaa tarvin lisää, haen kauppahallista. Muutenkin parempaa, eikä hinta ole sen kalliimpi.

joo-o, ihmiset ihan sekoavat, kunkahan moni sitä muuttaa kellariin asumaan kun tuota tuhkaakin tuolla viellä pöllyää. muistivatkohan ne ostaa säilykepurkkejakin tarpehiksi? nekun säilyvät vaikka tuo maailmanloppu huomenna tulisi..

juuri kaupassa käyneenä, tarvii sanoo että ainakin tampereella prismoista tavarat taitaa loppua piakkoin... |O lihoja ollut paljo mitään, naudan paisti ja -jauhelihaa oli. Kanasuikaleet vähissä. Tais olla sika-nautakin loppu :laugh: Ja minä otin kyllä 3 pakettia kun on 5 henkee ruokittavana. Eräs täti nappas varmaan 10 pakettia, oisko ollu enemmänkin kun oli koko syli täynnä :wave: Terveiset vaan sille rouvalle!!!! Leipääkin mitä yleensä ostan oli vain 3 pakettia, otin sitten niistä kaksi. Toivottavasti vapuksi saadaan ensi viikolla haettua jotain grillattavaa yms. kun ei nyt voinut ostaa valmiiksi pakkaseen seisomaan :saint:

Yhteistyössä