Tulipas mukava fiilis :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihanainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ihanainen:
Ihanaa kun kesä alkoi. Laitoin itseni kauniiksi, minihameen päälle, paljastava topin ja hiukset nätisti. Sipsuttelin kauppaan kivoissa saappaissa ja johan miesten päät kääntyi ja autot hidasteli :) Kyllä se vain aina piristää. Naisten ilmeet lähinnä huvitti :)

Mites muut? Pidättekö siitä kun miesten päät kääntyy ja naiset tuijottaa vihaisesti?

Nooh, jos nyt pilkkua viilataan, niin minusta tuo tummennettu tarkoittaa kaikkia naisia =)

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Ihanaa kun kesä alkoi. Laitoin itseni kauniiksi, minihameen päälle, paljastava topin ja hiukset nätisti. Sipsuttelin kauppaan kivoissa saappaissa ja johan miesten päät kääntyi ja autot hidasteli :) Kyllä se vain aina piristää. Naisten ilmeet lähinnä huvitti :)

Mites muut? Pidättekö siitä kun miesten päät kääntyy ja naiset tuijottaa vihaisesti?

Nooh, jos nyt pilkkua viilataan, niin minusta tuo tummennettu tarkoittaa kaikkia naisia =)

Idiootti silti ei saa olla :) Eli tuskin nyt kukaan oikeasti ajattelee että _kaikki_ naiset kyttää?

Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
(jonka valtaan itsekin kyllä joudun tarpeeksi älykkään miehen nähdessäni).

Öh, kys.merkillä epätietoinen, mistä ihmeestä sen älykkyyden lärvistä, vaatteista, olemuksesta, näkee? Ja sellaista kohtaan primitiivinen reaktio? :/

:D Huokuuhan se ihmisestä. Ainakin sellaisista tyypeistä, joita minä tarkoitan. Suoltavat jatkuvaa teoriatulvaa, joten ohikulkijoillekin käy selväksi, että "wau, tämä mies tietää!"

Esimerkkejä:

http://www.youtube.com/watch?v=1qMKGuel6OQ

http://www.youtube.com/watch?v=sGXxCVwSj8E

http://www.youtube.com/watch?v=763_zTgL6YY

Suoltavat jatkuvaa teoriatulvaa, joten ohikulkijoillekin käy selväksi, että "wau, tämä mies tietää!"

Eli kadulla vastaan kävelevä itsekseen höpöttävä kaveri ei siis oikeesti olekaan "sekaisin"? =)

Suoltavat jatkuvaa teoriatulvaa, joten ohikulkijoillekin käy selväksi, että "wau, tämä mies tietää!"

Eli kadulla vastaan kävelevä itsekseen höpöttävä kaveri ei siis oikeesti olekaan "sekaisin"? =)

Ei välttämättä. =) Mäkin mieluusti harrastan tuota samaa. Olen vain pistänyt merkille, etteivät kaikki tykkää siitä. Viime viikolla minun käskettiin hankkia elämä. :/

Ei välttämättä. =) Mäkin mieluusti harrastan tuota samaa. Olen vain pistänyt merkille, etteivät kaikki tykkää siitä. Viime viikolla minun käskettiin hankkia elämä. :/

miksi sulla on tarve jatkuvasti pitää esitelmää siitä kuinka älykäs olet?

Mä en yleensä noteeraa toisia ihmisiä, saati heidän ulkonäköään. Saatan olla huvittunut, jos näen jonkun miehen kuolaavan jotain naista. Jotenkin niin primitiivinen reaktio (jonka valtaan itsekin kyllä joudun tarpeeksi älykkään miehen nähdessäni).

Onko sinulle tarpeeksi älykäs mies sellainen joka ei kuolaa? :D

kenenkààn vihaisesa tuijotuksesta en tykkàisi (enpà ole huomannut). huomioimiseen olen tottunut koska en edusta valtavàestòà. joskus pidàn asiasta, joskus haluaisin olla huomaamattomampi

Mua kanssa ihmetyttää sellainen yhdistelmä, että paljastava toppi ja sitten saappaat!!? Ei oikein kuulosta semmoselta yhdistelmältä, että katselisin ihaillen.Ehkä ennemminkin kummeksuen tai säälien? No pääasia, että ap nauttii katseista..

PISSIS!

Millaiset on kivat saappaat? :d

no olisit lätkäissyt hintalapun vielä rintaan niin look olisi ollut täydellinen. Jotkut ei vaan tajua ettei kaikkea kannata paljastaa kerralla. Jos näksisin noin pukeutuneen niin kyllä itsetunto nousisi kohisten kun silloin tietäisi olevansa ihan fiksusti pukeutunut ja näyttäisi hyvältä jonkun typerän paljastelijan rinnalla. Jatka vaan samaan malliin niin me tavaikset loistetaan. LESS IS MORE, totta tässäkin tapauksessa.

Yhteistyössä