V
vieras
Vieras
Niin, ja jos ne kerta on jossain ullakolla pahvilaatikossa, niin eikö ole sama vaikka ne heittää kokonaan pois?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja ev:Miksi ihmeessä kirjeet ja valokuvat menneisyydestä pitäisi hävittää?
Miksi ihmeessä ne pitää säilyttää? Siis ymmärrän että normi kirjeet ja kortit, mutta edellisten suhteiden jutut? Se on minusta tyhmää ja loukkaavaa uutta puolisoa kohtaan jos niitä vuosia säilyttelee uuden suhteen rinnalla.
Alkuperäinen kirjoittaja ev:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja ev:Miksi ihmeessä kirjeet ja valokuvat menneisyydestä pitäisi hävittää?
Miksi ihmeessä ne pitää säilyttää? Siis ymmärrän että normi kirjeet ja kortit, mutta edellisten suhteiden jutut? Se on minusta tyhmää ja loukkaavaa uutta puolisoa kohtaan jos niitä vuosia säilyttelee uuden suhteen rinnalla.
Jaa, minusta taas se uusi puoliso on tyhmä jos ei kestä jossain varastossa pahvilaatikossa lojuvia kuvia ja kirjeitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ev:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja ev:Miksi ihmeessä kirjeet ja valokuvat menneisyydestä pitäisi hävittää?
Jaa, minusta taas se uusi puoliso on tyhmä jos ei kestä jossain varastossa pahvilaatikossa lojuvia kuvia ja kirjeitä.
No mikä virka niillä siellä on? Jos ne eik kenellekään mitään siellä merkkaa, niin sama vaikka hävittää pois
Alkuperäinen kirjoittaja ev:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja ev:Miksi ihmeessä kirjeet ja valokuvat menneisyydestä pitäisi hävittää?
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Mulla tulisi paha mieli tuollaisesta. En ymmärrä miksi eksien juttuja pitäisi säilyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja ev:Miksi ihmeessä kirjeet ja valokuvat menneisyydestä pitäisi hävittää?
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Mulla tulisi paha mieli tuollaisesta. En ymmärrä miksi eksien juttuja pitäisi säilyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja ev:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ev:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja ev:Miksi ihmeessä kirjeet ja valokuvat menneisyydestä pitäisi hävittää?
No mikä virka niillä siellä on? Jos ne eik kenellekään mitään siellä merkkaa, niin sama vaikka hävittää pois
No kai ne sille niiden omistajalle merkkaa muistoja menneisyydestä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, ja jos ne kerta on jossain ullakolla pahvilaatikossa, niin eikö ole sama vaikka ne heittää kokonaan pois?
Alkuperäinen kirjoittaja www:Tää on taas tätä.
Jos niitä kuvia ja kirjeitä ei näe ei sitä ole tapahtunut...
Kun sillä miehellä se joku rakas on joskus ollut kuitenkin niin miksi pitäisi luopua konkreettisista muistoista?
Alkuperäinen kirjoittaja ev:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ev:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja ev:Miksi ihmeessä kirjeet ja valokuvat menneisyydestä pitäisi hävittää?
Alkuperäinen kirjoittaja Nana:Alkuperäinen kirjoittaja ev:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ev:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja ev:Miksi ihmeessä kirjeet ja valokuvat menneisyydestä pitäisi hävittää?
Minulla on rakkauskirjeitä, kuvia, joista on muodostunut muistoja. Se on ollut minun elämää ja minä haluan muistaa sen. Ja teille mustasukkaiset tiedoksi: se ei tarkoita sitä, että haaveilisin eksästä/eksistä vaan se on ollut osa elämää ja muistoja enkä tosiaankaan halua hävittää sitä, kuten en muitakaan kuvia tai tavaroita, jotka muistuttaa eletystä elämästä.
Miten kukaan lähtee tuhoamaan muistoja ja kuvia sen vuoksi, että nykyinen voisi loukkaantua jostakin kauan aikaa sitten tapahtuneesta ja olla menneisyydelle mustasukkainen, aika outoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, ja jos ne kerta on jossain ullakolla pahvilaatikossa, niin eikö ole sama vaikka ne heittää kokonaan pois?
No on mulla vanhat päiväkirjatkin alimmassa laatikossa varastossa enkä niihin ole vuosiin koskenut. Haluan ne kuitenkin säilyttää. Voihan niitä olla hauskaa joskus vanhana katsella ja muistella, miten se elämä menikään. Ja ne kaikki suhteetkin on osa sitä mun elämänkulkua ihan yhtälailla, erittäin tärkeäkin osa, vaikkei exät ihmisinä enää mulle mitenkään tärkeitä olisikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, ja jos ne kerta on jossain ullakolla pahvilaatikossa, niin eikö ole sama vaikka ne heittää kokonaan pois?
No on mulla vanhat päiväkirjatkin alimmassa laatikossa varastossa enkä niihin ole vuosiin koskenut. Haluan ne kuitenkin säilyttää. Voihan niitä olla hauskaa joskus vanhana katsella ja muistella, miten se elämä menikään. Ja ne kaikki suhteetkin on osa sitä mun elämänkulkua ihan yhtälailla, erittäin tärkeäkin osa, vaikkei exät ihmisinä enää mulle mitenkään tärkeitä olisikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Nana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, ja jos ne kerta on jossain ullakolla pahvilaatikossa, niin eikö ole sama vaikka ne heittää kokonaan pois?
Peesi. Mutta tosi mustasukkaiset ei vain voi tätä käsittää. Kaikki edellisiin viittaava pitää uuden rakkauden roihussa polttaa poroksi!
Alkuperäinen kirjoittaja Nana:Minulla on rakkauskirjeitä, kuvia, joista on muodostunut muistoja. Se on ollut minun elämää ja minä haluan muistaa sen. Ja teille mustasukkaiset tiedoksi: se ei tarkoita sitä, että haaveilisin eksästä/eksistä vaan se on ollut osa elämää ja muistoja enkä tosiaankaan halua hävittää sitä, kuten en muitakaan kuvia tai tavaroita, jotka muistuttaa eletystä elämästä.
Miten kukaan lähtee tuhoamaan muistoja ja kuvia sen vuoksi, että nykyinen voisi loukkaantua jostakin kauan aikaa sitten tapahtuneesta ja olla menneisyydelle mustasukkainen, aika outoa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:niin mutta toisaalta kyllähän se ex on joskus ollu sille sun miehellesi se tärkein ihmiinen maanpäällä, että silleen ymmärrän ettei ole halunnut haudata kaikkia muistoja. Tuskin ne kaikki muistot nyt niin pahoja on.
Itse tosin vastikään poltin vanhan päiväkirjani ja juurikin siitä syystä että sitä ei tarvi minun lasten eikä miehen lukea