Tulkaa joku lopettamaan tuo mies!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en jaksa enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en jaksa enää

Vieras
Vittu, että voi ottaa hermoon ja joka päivä vaan enemmän!!!!

Ajattelematon, tyhmä, käytöstavaton, itsekeskeinen sika!!

Turha kysyä miksi olen sellaisen ottanut, koska tämä mies näytti todellisen luontonsa vasta lasten syntymän jälkeen.
 

Yhteistyössä