V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Äläs nyt lyttää kanssaihmisiä. Voihan joku olla hyvän harrastuksen takia valveilla, joku kärsii unettomuudesta, joku on makoilla junassa/bussissa.Kukaan fiksu ei ole hereillä kello 02 paitsi jos on töissä
Mitä harrastetaan kello kaksi yöllä, niin että voi samalla viestitellä palstalla?Äläs nyt lyttää kanssaihmisiä. Voihan joku olla hyvän harrastuksen takia valveilla, joku kärsii unettomuudesta, joku on makoilla junassa/bussissa.
Pitääkö sinun aina olla noin ilkeä?
Klo 02 on ilta minulla. Emme me kaikki asu samalla aikavyöhykkeellä.Kukaan fiksu ei ole hereillä kello 02 paitsi jos on töissä
Ehkä sitä fiksua keskusteluseuraa kannattaa hakea omalta aikavyöhykkeellä. Ehkä huomasitkin, että eka vastaus tuli useita tunteja myöhemminKlo 02 on ilta minulla. Emme me kaikki asu samalla aikavyöhykkeellä.
Tarkoitatko, että mun olisi parempi pysyä pois ” kaksplussalta”?Ehkä sitä fiksua keskusteluseuraa kannattaa hakea omalta aikavyöhykkeellä. Ehkä huomasitkin, että eka vastaus tuli useita tunteja myöhemmin
Ketju kaikenlaiselle fiksulle keskustelulle.
Esim. seksiä. Padin tai puhelimen voi asetella naisen pakaroiden päälle ja työnnellä takaapäin.Mitä harrastetaan kello kaksi yöllä, niin että voi samalla viestitellä palstalla?
Onpas rauhalliset harrastukset.Esim. seksiä. Padin tai puhelimen voi asetella naisen pakaroiden päälle ja työnnellä takaapäin.
Digidoggy.![]()
No vaik kuvataan nyt parhaillaan esim. tähtitaivasta, tähdenlentoja, meteorejaMitä harrastetaan kello kaksi yöllä, niin että voi samalla viestitellä palstalla?