J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mii:mulla vaan kirja, paperi jossa pistekirjoitustatjs. ja joku harmaa piste!
ja mistään ei saa mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja mii:mulla vaan kirja, paperi jossa pistekirjoitustatjs. ja joku harmaa piste!
ja toinenkin harmaa piste![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja mii:mulla vaan kirja, paperi jossa pistekirjoitustatjs. ja joku harmaa piste!
ja ne pisteet kellossa
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja mii:mulla vaan kirja, paperi jossa pistekirjoitustatjs. ja joku harmaa piste!
ja ne pisteet kellossa
Mulla lisäks avain ja joku osa(?)
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja mii:mulla vaan kirja, paperi jossa pistekirjoitustatjs. ja joku harmaa piste!
ja ne pisteet kellossa
ahaa.. mistäs ne?
mää en oo löytänyt kellosta mitään vaikka oon moneen kertaan selannut läpi
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alkuperäinen kirjoittaja mii:mulla vaan kirja, paperi jossa pistekirjoitustatjs. ja joku harmaa piste!
ja ne pisteet kellossa
ahaa.. mistäs ne?
mää en oo löytänyt kellosta mitään vaikka oon moneen kertaan selannut läpi
Kassalippaan yläpuolella on kaappi
Alkuperäinen kirjoittaja tuure:Ei niin minkäänlaista hajua kellonajasta, oisko tuossa viestissä jotain? En vain osaa saksaa