Tulkinta-apua liittyy mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
Kun miehen kanssa puhutaan toisesta vauvasta mies aina vastaa "ei mulla mitään sitä vastaan ole", kun kysyn että no millon, mies vastaa "no vaikka samantien, ei sen oo väliä". Sitten kuitenkin joka kertaa laittaa kumin. Sitten kun kysyn siitä, vastaa "no kunhan nyt laitoin". Sitten mä sanon et ei niitä vauvoja tule jos käyttää ehkäisyä et eikö hän halua, mies vastaa "ei mulla mitään sitä vastaan ole".

|O

Mä tekisin silleen, et ihan ilman mitään taka-ajatuksia (seksiin liittyviä ) istuttaisin sen sohvale, ja sanoisin, et NYT päätetään, et joko aletaan yrittää, ja ehkäsy jätetään pois, KOKONAAN, tai sit ei aleta yrittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mä tekisin silleen, et ihan ilman mitään taka-ajatuksia (seksiin liittyviä ) istuttaisin sen sohvale, ja sanoisin, et NYT päätetään, et joko aletaan yrittää, ja ehkäsy jätetään pois, KOKONAAN, tai sit ei aleta yrittää.

Näin olen tehnyt ja mies vastaa sen "no vaikka samatien". Sitten kuitenkin jostain se kumi aina tulee enkä siinä tilanteessa ala tivaamaan koska kuitenkin tekee sitä seksiä mieli ja tunnelma saattaa kärsiä et ruvetaan neuvottelemaan ;) Mä oon sen ajatellu niin et ei halua toista lasta mutta ei vaan uskalla sitä sanoa. Tai sitten haluaa mutta ei uskalla kuitenkaan tehdä sitä lopullista ratkaisua ja jättää kumit pois :/

Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

Näin olen tehnyt ja mies vastaa sen "no vaikka samatien". Sitten kuitenkin jostain se kumi aina tulee enkä siinä tilanteessa ala tivaamaan koska kuitenkin tekee sitä seksiä mieli ja tunnelma saattaa kärsiä et ruvetaan neuvottelemaan ;) Mä oon sen ajatellu niin et ei halua toista lasta mutta ei vaan uskalla sitä sanoa. Tai sitten haluaa mutta ei uskalla kuitenkaan tehdä sitä lopullista ratkaisua ja jättää kumit pois :/

Ei, vaan teet selväksi, ettei niitä kumeja enää sit käytetä! Joko niin tai näin!

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ihan suora suomennos. miehesi ei halua lapsia lisää... :attn:

Miksei se sitten voi vaan sanoa?! |O En mä ole mikään pelottava pirttihirmu enkä mä sitä sen takia jättäisi :kieh: Herättää vaan mussa turhaa toivoa tuollainen!!!

Alkuperäinen kirjoittaja äityli:
juu ei mut ei halua pahottaa mieltäsi..mut kysy älä tee tulkintoja..juota känniin ja kysy sit saat rehellisen vastauksen:)

Pitäisikö kokeilla? :saint: Tosin, viimeksi kun se oli kännissä, jo ennen kun mä kerroin et toivoisin toista lasta, puhu kuinka hyvä on et muutettiin isompaan asuntoon et on tilaa toisellekin lapselle :) :/

Alkuperäinen kirjoittaja :/ :

Miksei se sitten voi vaan sanoa?! |O En mä ole mikään pelottava pirttihirmu enkä mä sitä sen takia jättäisi :kieh: Herättää vaan mussa turhaa toivoa tuollainen!!!

Eli jos mies vastaa "mulla ei ole mitään sitä vastaan" se tarkoittaakin "en mä halua"? Onhan se toki muuten kätevä tapa kiertää suora kysymys: mä kysyn "haluatko?", mies vastaa "ei ole mitään sitä vastaan" :D Eli eihän se vastaakaan siihen haluaako vaiko ei ;)

Kun miehen kanssa puhutaan toisesta vauvasta mies aina vastaa "ei mulla mitään sitä vastaan ole", kun kysyn että no millon, mies vastaa "no vaikka samantien, ei sen oo väliä". Sitten kuitenkin joka kertaa laittaa kumin. Sitten kun kysyn siitä, vastaa "no kunhan nyt laitoin". Sitten mä sanon et ei niitä vauvoja tule jos käyttää ehkäisyä et eikö hän halua, mies vastaa "ei mulla mitään sitä vastaan ole".

|O

Eli hän antaa sinun päättää. Sanot miehelle suoraan että nyt jätetään kumi pois. Jos hän sitten estelee, niin hän on valehdellut. Uskoisin kyllä että hän odottaa vain sinun päätöstäsi.

|O

Sängyssä ei pidä ollenkaan puhua näistä asioista. Sopikaa etukäteen YHDESSÄ, että seuraavalla kerralla ei käytetä kumia.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Jos se on käyny vieraissa ja pelkää, et sillä on joku tauti, minkä se voi tartuttaa suhun.

Onhan se mahdollista, paljon se tekee ylitöitä ;) On onneksi on edes sen verran huomaavainen mua kohti ettei muhun tartuta :)

meinasin justiinsa tätä sanoa...

koska ei muuten laittais kumia. ei vaan uskalla sitä siulle sanoa eikä halua pahottaa mieltäs... :/

Mutta taitaa hieman pelätä kuitenkin suhtautumistasi kielteiseen vastaukseen.
On helpompi vastata ympäri pyöreätä.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Jos se on käyny vieraissa ja pelkää, et sillä on joku tauti, minkä se voi tartuttaa suhun.

Mä arvasin että joku keksii tällaista..

Ehkä miehelläsi on tosiaan jotain "rimakauhua"..
Koita "huijata" miehesi seksiin ilman kortsua, esim. nyt oot jonkin aikaa tyytyväinen seksiin kondomin kanssa etkä puhu toisesta vauvasta mitään.. Sitten jonkin ajan päästä voisit ehdottaa kumin poisjättämistä toisenlaisen nautinnon kokemisen vuoksi, ei suinkaan vauvan :D

Oman kokemukseni mukaan miehet kokevat suurempaa nautintoa ilman kumia.. En sit tiedä..

Ja tuota huijaamista en missään tapauksessa suosittelisi jos miehelläsi olisi jotakin toista lasta vastaan, mutta jos hän on kerta selväksi tehnyt, että voisitte touhata sen toisen vaikka samantien, niin ehkä se ei ole sitten niin paha:)

Mä voisin kuvitella että mun mies toimisi just samanlailla kuin sun...Ja mä oon huomannu että(esim.jos meillä ois nyt sama tilanne) se johtuu jotenki siitä että halutaan kyllä sitä lasta mutta sitte ajatellaan että jos nyt vielä tää kerta ettei se lapsi ihan vielä tuu tai siis että vähän niinkuin jahkaillaan asian kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Pettynythän mä toki olisin, en voi sitä kieltää. Mutta en mä nyt alkaisi huutamaan tai erolla uhkailemaan tai mitään sellaista :) Esikoisesta mies itse sanoi et nyt ollaan ilman ehkäisyä eli suhtautuminen oli ihan eri.

no kun se ei halua mitenkään pahottaa sun mieltä, eikä tiiä miten mielipiteensä sanois...

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Pettynythän mä toki olisin, en voi sitä kieltää. Mutta en mä nyt alkaisi huutamaan tai erolla uhkailemaan tai mitään sellaista :) Esikoisesta mies itse sanoi et nyt ollaan ilman ehkäisyä eli suhtautuminen oli ihan eri.

Ei vain taida olla vielä valmis.Ehkä silleen varovaisesti kertoisit miten koet asian ja miten voisitte jatkossa edetä.

Alkuperäinen kirjoittaja misStar:
Mä voisin kuvitella että mun mies toimisi just samanlailla kuin sun...Ja mä oon huomannu että(esim.jos meillä ois nyt sama tilanne) se johtuu jotenki siitä että halutaan kyllä sitä lasta mutta sitte ajatellaan että jos nyt vielä tää kerta ettei se lapsi ihan vielä tuu tai siis että vähän niinkuin jahkaillaan asian kanssa.

:kieh: Ja me naiset olla muka monimutkaisia ja vaikeesti tulkittavia ;) Ehkä mä annan asian vaan olla jonkin aikaa, en muutenkaan ole jatkuvasti asiasta puhunut tai painostanut. Taisin ensimmäisen kerran jo melkein vuosi sitten sanoa et kohta voisi olla ajankohtaista ;) Ei mulla kiirettä ole ja olen tästä yhdestäkin onnellinen :heart:

Sitä vaan tosiaan ihmettelen, koska mäkin oon luullut et seksi on miehestä parempaa ilman kumia, et eikö sekään edes houkuttele? ;)

Heitä kaikki kumit menemään... Ja sitten vingut seksiä niin kato miten mies reagoi kun ei olekaan kumeja... Jos ei sitten suostu sekstailemaan paljaalla niin eiköhän tuo aika selvä tapaus ole...

Sano miehelles suoraan että miten on,haluatko alkaa yrittämään vauvaa vai et?Saa myös sanoa ei,lupaan etten suutu..
En miekään mikää pirttihirmu ole,mut silti pitää miehelle sanoa noin, siis vielä erikseen että on ihan ok sanoa ei:kin..jos se ei halua loukata/suututtaa tms. mikä asia sitten onkaan.

Yhteistyössä