Tulkinta-apua pyydän!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NoneDa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NoneDa

Vieras
Tuore miesystäväni on nyt ollut reilun viikon ajan antanut mulle tosi ristiriitaista viestiä tunteistaan.

Aina ennen kun lähdin hänen luotaan kotiini, hän kysyi milloin me nähdään taas yms. ja laitteli kaipaavia viestejä mulle perään.
Nyt kun lähden, hän ei kysy mitään seuraavasta tapaamisesta, eikä laittele viestejä/soita.

Lauantaina meillä oli sovittuna että vietämme illan yhdessä ja hän soittaa mulle. No eipä soittanut. Teki siis oharit.

Kun juttelen hänen kanssaan naamakkain, ja kysyn onko hän tullut soisiin ajatuksiin tästä meidän jutusta, hän sanoo että ei ole todellakaan. Että ei halua menettää minua ja rakastaa mua.
tiedän että hänellä on huolia raha-asioista, työstä

Mitä tämä ihminen haluaa oiken viestittää?

Seuraa hyvä tyttö AINA TEKOJA, sanat velehtelevat... Ja jos viestintä on ristiriitaista, seuraa silloinkin tekoja. Ja muutenkin: ristiriitaisesti viestittävän miehen kanssa ei hyvä seuraa...

Just niin. ja voin sanoa tuollainen miehen käytös elikkä vetää puoleensa 'oot taas niin ihana ja lähettää sulle viestejä' ja yht'äkkiä ihanuus loppuu kuin seinään....................?
merkitsee sitä että,sillä on toinen nyt se toinen taas kelpaa sille '' enemmän 'kuin sä mutta,sitten kun se kyllästyy siihen toiseen niin sä oot taas 'welcome ja oot niin ihana muija,sitten taas kun se lyllästyy sinuun,ei tule soittoja eikä viestejä.. ;))))

siis miehellä on toinen.sanon minä. sorry vain.

No eikös tuo anna aika selkeitä viitteitä asiasta. Toki on tyhmä ja lapsellinen, kun ei voi suoraan sanoa.

Yhden asian tiedän kyllä. Että jos mies haluaa nähdä, hän kyllä ilmaisee sen vaikka olisikin muita murheita. Jos haluaa nähdä, niin kysyy koska tavataan, milloin soittaa jne.

Asia on mielestäni ihan selvä. Ota vinkistä onkeesi, äläkä enää ota yhteyttä. Mies ottaa yhteyttä mikäli haluaa jatkaa suhdettanne ja nähdä.

Lisään tähän vielä vähän tilanteeseen vaikuttavia yksityiskohtia.

Tilanne on miesystävälleni tosi hankala ja epävarma siinä mielessä, että olen vielä naimisissa. Ero on vireillä, mutta mitään valmista ei vielä ole asian suhteen.Miesystävä on sanonut että häntä ottaa päähän kun ei voi nähdä silloin kun haluaisi, eikä hän voi tehdä tilanteelle yhtään mitään.

Toki ymmärrän että tämä on hankala tilanne hänelle, ja niin on myös minulle. Ei mikään tavallinen tilanne aloittaa seurustelu :(

Voi olla että on pitänyt hauskaa ja nauttinut romanssista, mutta nyt kun oletkin eroamassa ja hänen pitäisi päättää miten tosissaan on jatkon kanssa, tulikin mielenmuutos.

Yhteistyössä