Tulkitkaa joku, mitä mies tarkottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M5
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

M5

Vieras
Niin, tapasin vähän aikaa sitten kaverin sukulaismiehen, jonka kanssa ollaan nyt chättäilty paljon ja nähty muutaman kerran. Mies sanoo, että tahtoo nähdä, mutta ei ole vielä kertaakaan itse ehdottanut näkemistä, koska hänelle sopii kuulemma sillon kun minulle vaan sopii. Muutaman kerran ollaan nähty, ja ihan hyvin meillä synkkaa. Sanoin, että en todellakaan tahdo tyrkyttää seuraani, jos ei kiinnosta, mutta kuulemma kiinnostaa ja mies tahtoisi nähdä useamminkin.

Kumpikaan ei kaipaa mitään vakavaa, mutta silti mies puhuu tulevaisuudesta ja olettaa että ollaan tekemisissä vielä monen kuukauden päästä.

Välillä tuntuu, että olen hälle ihan yhdentekevä, mutta toisinaan taas pelkään, että mies kuvittelee välillemme jotain enemmän kuin mihin olen valmis.

Mitä hittoa se tahtoo?!

Vapaa se on. Kysyinkin siltä, että mitä se minusta tahtoo, ja sanoi tahtovansa viettää aikaa yhdessä ja antaa asioiden edetä omalla painollaan. Itse käsitin tämän niin, että ei tahdo sitoutua, kuten en minäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vapaa se on. Kysyinkin siltä, että mitä se minusta tahtoo, ja sanoi tahtovansa viettää aikaa yhdessä ja antaa asioiden edetä omalla painollaan. Itse käsitin tämän niin, että ei tahdo sitoutua, kuten en minäkään.

Eikös kaikki ole sitten niinkuin pitääkin? Voitte viettää aikaa yhdessä ja katsoa mihin tämä johtaa, vai johtaako mihinkään. Kuka pystyy sanomaan parin tapaamiskerran jälkeen haluaako sitoutua toiseen loppuiäksi vai ei?

Alkuperäinen kirjoittaja gab:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Eikös kaikki ole sitten niinkuin pitääkin? Voitte viettää aikaa yhdessä ja katsoa mihin tämä johtaa, vai johtaako mihinkään. Kuka pystyy sanomaan parin tapaamiskerran jälkeen haluaako sitoutua toiseen loppuiäksi vai ei?

Niin, ehkä pitää jättää sen puheet omaan arvoonsa.
Ainakin sen on pakko tietää, että minä en tahdo sitoutua.

Yhteistyössä