Tulkitkaa. Mitä kuvassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kumpikampi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuvassa vasemmalla on peppu, jalat ovat sivuille, haaroissa näkyy pallit. Ei tytön jalkoväli tuolta näytä!

Tytölläkin voi haaroissa olla melkoiset "pallit", kun häpyhuulet voivat olla turvonneina melkoisen isoiksi. Asiantunteva ultraaja katsoo sukupuolen virstsaputken pituudesta, mikä pojalla on tietysti pitempi.

Voi olla muttei noin ulospäinsuuntautuneet. Ei ne todellakaan ihan palleja vastaa vaikka voi vähän turvonneet ollakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Pojalta näyttää. =) Tai kuten kätilö meille sanoi esikoisesta voi olla pippeli, voi olla napanuora ja voi olla turvonneet häpikset. :D Samanlaiselta tosin näytti myös kuopuksen ultrakuva. =)

Mä oon nähnyt pojan ja tytön ultrakuvat ja tytöstä ei voinut arvata sukupuolta ollenkaan kun oli niin epäselvä tapaus. Pojasta sanoivat suoraan, että poika ja yhtä selkeä näky oli kuin ap:lla. Voi tytönkin sekoittaa joskus poikaan mutta harvemmin, ja meillä kun ei lähdetty edes arvailemaan. Oli se "turvotus" jalkovälissä kuitenkin hieman lievempää kuin pojalla :D

Jännä juttu miten moni veikkaa poikaa... Meillä pojalla näkyi ihan selvät pallit, siis kaksi pallukkaa jalkovälissä. Tytöllä taas oli selvät häpyhuulet... Tosta kuvasta mä en kyllä näe kumpaakaan?

Mihinköhän aikaan kuusta pupuja tehdään. :D Ja kukan haistelu kyllä viittaa ikävään riippuvuuteen :D
Itsellä ei tosiaan ole vertailupohjaa pojista/tytöistä niin vaikea sanoa onko tuossa mitkä kuvassa.

Kiitos kaikille jotka ovat viitsineet tulkita kuvaa.

Kyllähän sen sitten näkee kun lapsi syntyy mutta on vaan kiva koittaa tulkita ultrakuvaa. Mtä vois löytyä.
Poika tai tytön häpyhuulet 50% mahdollisuus :D

Mies nauroi että kenenkään vehkeitä ei ole koskaan näin kauaa tuijotellut.

Kuvat on kuvia ja lopputulos voi olla ihan muuta. Saattaa olla että käymme vielä 4d ultrassa mutta toisaalta sama kai se on kumpi sieltä tulee.
Mutta on vain kiva pyytää muidenkin näkemyksiä kuhn miehen kanssa emme osaa tulkita.

Mun mielestä pojalta näyttää selvästi. Kuva siis otettu jalkovälistä alhaaltapäin: vasemmalla on peppu ja oikealla sitten se jalkoväli, jossa mun mielestä ilmiselvät pallit (eihän tuo satavarmaa ole, voi olla myös napanuora, mutta silti veikkaisin selkeästi niitä palleja). Jalat on siis kuvan ylä- ja alareunassa.

mä sanosin että nauris tai sipuli tuollainen pyöreä joka suipponee ylös ja jotku "juuret" viä tossa päässä :snotty: :snotty:

mä vaikka kuin tiirailin ja koitin kattoa että vasemmalla peppu ym mitä muut kirjoittaneet tänne niin en vaan nää..

Olenko ainoa joka sanoo että tyttö?

Eikös tytöllä pitäisi näkyä viiva jalkovälissä? Klitoris tms. luinen juttu? Myös sämpylältä saattaa tytöt näyttää, että näkysi siis myös häppärit, mutta ilmeisesti harvemmin tytön vehkeet niin selvästi näkyy. Mutta jotain luuviivaa luulisi näkyvän.

Alkuperäinen kirjoittaja äitinkäppänä:
mä sanosin että nauris tai sipuli tuollainen pyöreä joka suipponee ylös ja jotku "juuret" viä tossa päässä :snotty: :snotty:

mä vaikka kuin tiirailin ja koitin kattoa että vasemmalla peppu ym mitä muut kirjoittaneet tänne niin en vaan nää..

Miten ton nyt selkeemmin ilmaisisi... Kuva siis alhaaltapäin otettu, eikä siinä juuri muuta näy kuin peppu ja takareidet (eli tuo epätäydellisen muotoinen "pallo" koostuu näistä). Kankut on kuvassa ylhäällä ja alhaalla ja niistä lähtee jalat (joista toinen siis myös ylhäällä ja toinen alhaalla), jotka ei kylläkään näy kuin noin polviin asti. Peräaukko on ihan siinä vasemmalla kankkujen välissä keskellä ja sitten "pallon" oikealla puolella keskellä sitten se jalkoväli, jossa on joku muhkura eli mun tulkinnan mukaan pallit.

Auttoiko?

Yhteistyössä