Tuloo yksinäinen joulu :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Syömään menen lapseni kanssa äitini luokse, mutta sen jälkeen lapsen isä hakee lapsen ja pitää hänet yön yli toisessa paikassa. Jään siis jouluksi yksin, ja äitini tykö en jää, kun niiden jouluiltamiin kuuluu ryypiskely jota en voi sietää :/ mielummin on sitten istuttava kotona.. tuntuu aika paskalta, edellisiin jouluihin verrattuna...

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen isä:
Eikö ole sisaruksia? Tai joku ystävä?

sisarukset ovat siellä menossa mukana, minä olen vissiin jotekin outo, kun olen niin jouluna ryyppäämistä vastaan :/ äitilleni sanoin jo, että tulee yksinäinen joulu kotona, sanoi voithan sie olla meidän kanssa ( sanoin suoraan heidän juomisesta ) meni vain hiljaiseksi. ystäväni on missä ovat, perheiden kesken yms..

Yksinäistä on varmasti.

Mutta hiljaisuudesta voi myös nauttia. Hyvä kirja, ja suklaata, hyvää musiikkia soimaan. Ja nauti hetkestä itseksesi.

Tiedän se on vaikeaa, ekan joulun, kun lapsi ei ollut mulla, ja ei ollut mulla kolmeen viikkoon, pakenin ulkomaille, en olisi kestänyt täällä.

Mutta olen oppinut nauttimaan myös ajasta ilman lapsia, sekin tekee hyvää. Tosin nykyään mulla on vähintää 2 lasta täällä aina. Mutta nyt sitä vasta kaipaisikin niitä hiljaisia hetkiä, ja sitä että saisi olla kotona aivan yksin.

Yhteistyössä