Tummanvihreä haalari, minkälaiset asusteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "katja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"katja"

Vieras
Ostin pojalle ensi talveksi tummanvihreän haalarin. Asusteksi haluaisin jotain "väriä" koska mustaa vielä varsinkin pipoissa vierastan ja haalari on tumma muutenkin. Oranssi ehkä sopisi (murrettu, ns. luonnollinen sävy) mutta tulisko teille muuta mieleen? Mitä yhdistäisitte tuohon? Pipo/talvihattu ja hanskat siis hakusessa.

Oranssi tuli ensimmäisenä mullekin mieleen. Ruskeakin sopii, mutta aika tummaksihan se kokonaisuus sitten vetäisi.

Ihan perus punainen ja lilakin kyllä passaa hyvin.

Kiitti chef, toivoinkin että vastaisit! :)
Lilaa en oikein osaa pojalle ostaa mutta punainen vois käydä. Ehkä mun ykkösvaihtoehto on kuitenkin oranssi. Jos joku on oransseja hattuja jossain nähnyt niin saa vinkata!

[QUOTE="katja";29607131]Kiitti chef, toivoinkin että vastaisit! :)
Lilaa en oikein osaa pojalle ostaa mutta punainen vois käydä. Ehkä mun ykkösvaihtoehto on kuitenkin oranssi. Jos joku on oransseja hattuja jossain nähnyt niin saa vinkata![/QUOTE]

Paljon mahtaa olla lapsella ikää? Se vähän määrittelee hatun ulkonäköä :)

Itse tykkään Tinttu.com:in hatuista. Niitä olen omilleni ostanut...vihreään pukuun menisi oikein kivasti vaikka se lohikäärmehattu, jos sitä on oranssina saatavilla. Ainakin joitakin pipoja siellä on (tai ainakin on ollut) oransseina.

Lapsi täytti just 5v, joten mikään solmittava ei käy. Nyt on semmonen "karvalakkimallinen" toppahattu (ei siis karvahattu kuitenkaan) tykkää kun suojaa hyvin ja saa ite kiinni.

Valkoinen on ehkä turhan arka väri mutta harmaa kävis varmaan myös. Kiitos!