Tunne sisälläni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neem
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neem

Vieras
Istun lentokoneessa, yritän nukkua. Suljen silmäni ja toivon. Kuvittelen.
Istun penkkirivin reunassa, tyttäreni istuu vieressäni, kaikki on hyvin, minä hymyilen, minä rakastan.
Avaan silmäni, kaikesta on vuosi aikaa, vieressäni ei istu tyttäreni, en ole palaamassa kotiin kahden kauniin lapseni ja rakkaan aviomieheni kanssa, vaan uuden miesystäväni kanssa. Ihmisen kanssa, joka on mukava, ihana, turvallinen, vaan ei saa sydäntäni edes sykähtämään.
Kyyneleet tulvivat silmistäni, antaisin mitä vaan jos voisin kääntää kelloja vuoden taakse päin. Jos saisin tilaisuuden kertoa satuttamatta.
Minä lähdin, minua oli petetty. Kärsin, en luottanut ja kostin.
En kyennyt kertomaan kostostani miehelleni, katsoin parhaaksi lähteä, etten satuttaisi, pelkäsin että tekisin sen uudestaan. Kosto on alhaisinta mitä minä tiedän.
En halunnut satuttaa. Pelkäsin omia tunteitani. Rakastin ja vihasin.
En kait osannut olla yksin, liian pian, harkitsematta hyppäsin uuteen suhteeseen. Vuosi on ollut uuden opettelua, kokoaikaista toimintaa, olen voinut työntää tunteeni ja ajatukseni taka-alalle.
Hetki lentokoneessa, tunne rinnassa, se läikehtivä kuuma tunne, miten se koskee, meilkein tukahduttaa, ahdistaa; miten paljon voi rakastaa.
Iltaiset mietinnät, mitä teen jo sinulle sattuu jotain, sinulle jota olen aina rakastanut. Sinulle jonka kanssa haluisin vanheta, sinulle jonka viereesi haluaisin käpertyä nukkumaan. Sinua, sinua minä rakastan.
Jos voisin, kertoisin. En halua enään sekoittaa, sinulla on nyt kaikki hyvin. Rakennat uutta elämää.
Olen onnellinen puolestasi. Olet löytänyt rinnalesi upean ihmisen, olet silmissäni kasvanut ihmisenä hirveän paljon. En enää halua sinua satuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja neuvo:D:
Potkaise se uusi gubbe menemään ja kerro tunteistasi lastesi isälle. Turha tehdä yksinkertaisesta asiasta monimutkaista.

näin juuri, älä aikaile vaan toimi heti, voit jopa saada vastakaikua jos ajatukset olisivat vaikka samat lasten isällä.....

Uskoisin vain joutuvani naurunalaiseksi. Lasteni isä jaksoi odottaa ja uskoa, että minä vielä jonain päivänä tulisin kotiin, ja nyt hän on ottanut muutaman ison ratkaisevan askeleen eteenpäin.
Mutta nyt näin jälkeenpäin voin sanoa että kuulkaa ihan vituttaa ja rajusti.

Alkuperäinen kirjoittaja neem:
Uskoisin vain joutuvani naurunalaiseksi. Lasteni isä jaksoi odottaa ja uskoa, että minä vielä jonain päivänä tulisin kotiin, ja nyt hän on ottanut muutaman ison ratkaisevan askeleen eteenpäin.
Mutta nyt näin jälkeenpäin voin sanoa että kuulkaa ihan vituttaa ja rajusti.

Ja jonain päivänä vituttaa ehkä vielä rajummin jos et toimi nyt? :|

Yhteistyössä