MIES EI LUOTA MINUUN ja syy ei ole minun! Väittää että mulla on suhde!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkuinen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkuinen vaimo

Vieras
10 ihanaa vuotta takana, 2 lastakin saatu.

viimeviikon sunnuntaina yöllä klo 4 soi mun kännykkä (ei ole salainen numero minulla) numero on outo..en vastaa. Jatkamme nukkumista. Puhelin soi uudestaan hetimiten..ja päätän vastata, jos vaikka jollekin tutulle on sattunut jotakin....vastaan unisena..mieheni nukkuu vieressäni ja ärähtää että on kuitenkin väärä numero.

Moi! Teemu tässä, muistatko kun olit meillä perhepäivähoidossa 1976-1979 ja minä olin sinun hoitajasi poika. olen humalassa nyt anteeksi, mutta soitin sinulle koska istun kotitaloni vintillä ja katselen laatiksossa olevia kuvia jossa sinä olet ihanien letteinesi kanssa ja istut kanssani kivellä. Minulla tuli sinua ikävä ja siksi soitan.

Vastaan Teemulle: koitan olla ystävällinen...

kuule on tosi kiva kun soitit 30 vuoden jälkeen, mutta nyt on yö ja minun on menntävä aamulla töihin. jos haluat jutella joskus soita päivällä. moikka

lopetan puhelun ja kohta puhelin soi taas.. en vastaa siihen vaa laitan sen kiinni kokonaan.

mun mies. Mitä vittua .. joku känninen..mähän sanoin

jatkamme unia...

kunnes aamulla mies menee töihin ja mä lähden 2 tuntia myöhemmin töihin ja muistan että kännyni on kiinni. avaan sen ja siellä on 8 uutta textaria. 7 tyhjää ja 1 jossa lukee MINULLA ON SINUA KOVA IKÄVÄ

olen vihainen..tämä Teemu on tehnyt elämästäni helvetin puhelunsa jälkeen. mieheni väittää että MINULLA ON SUHDE ja että olen ovelasti osannut salata sen ja NYT jäin kiinni.

Mies ei usko että en ole tätä Teemua tavannut 30 vuoteen! Viimeksi kun Teemun kanssa tapasimme olimme 5v!

Mitä mä teen..itkettää

Ai kamala :D Miten se sun miehes nyt noin reagoi?? Mun mies varmaan naurais vaan mun kanssa tälle Teemulle!

Jos ei muuten usko niin soita Teemulle ja kaiutin päälle ja mieskin kuulee teidän keskustelun.. Eiköhän se siitä!

Mietin vain, että jos olet naimisissa, niin nimihän on vaihtunut-tuskin sitä tietää....

Ja jos tarina on tosi, niin kyllä ukon pitää kestää ja ottaa selvää tai sitten lähteä kävelemään, jos ottaa noin tosissaan!

Ei hyvä ei...

Alkuperäinen kirjoittaja Ei meille kännisiä puheluita:
Mietin vain, että jos olet naimisissa, niin nimihän on vaihtunut-tuskin sitä tietää....

Ja jos tarina on tosi, niin kyllä ukon pitää kestää ja ottaa selvää tai sitten lähteä kävelemään, jos ottaa noin tosissaan!

Ei hyvä ei...

Teemu tietää nykyisen nimeni, koska lähetän hänen äidin HOITOTÄTINI kanssa joulukortit joka joulu

Anna miehellesi tuon Teemun numero, puhukoot keskenään..
Hillitsee varmasti jatkossa myös Teemun lähestymistä tuollainen keskustelu tuokio.

Tosin melko turhan kuuloisen mylläkän miehesi tuosta mielestäni nostanut.

Jep, jep. miehes on käyny vieraissa ja etsii vinkkejä että sinäkin olet käynyt. Sitten sen ei tarttis enää potea niin paskaa oloa omasta pettämisestään.

Minäkin petin. Ja siitä asti olen haistellu miestä ja ollu vainoharhainen työmatkoista. Olisi niin helpottavaa jos sekin pettäisi. Sitten voisin sanoa, että nyt ollaan tasoissa, ollaan tästä eteenpäin uskollisia. Mutta tuskin todellisuudessa tekis minun pettämistä tekemättömäksi jos mieskin pettäis. Luultavasti meille jäis ikuinen luottamuspula...

Yhteistyössä