Tunnen itseni ensimmäistä kertaa kauniiksi synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuore äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuore äiti

Vieras
En tiedä mitä tapahtui raskauden/synnytyksen jälkeen. Menikö jotkin hormonit kohdilleen ym. En ole koskaan ollut itsevarmempi ulkonäöstäni. Olen aina ollut tämän painoinen ja näköinen ja laittautuden samalla tavalla kuin ennen vauvaa. Mutta nyt synnytyksen jälkeen en ole ainoa joka on kiinnittänyt tähän huomiota. Mieheni sanoi yksi ilta etten ole ollut koskaan viehättävämpi kuin nyt synnytyksen jälkeen ja hän on osoittanut paljon enemmän kiinnostutusta, jopa enemmän kuin suhteen alkuaikoina. Välillä saa ihan karkuun juosta:) heh...

Myös kaupungilla olen saanut enemmän katseita ja jopa hiukan vanhuuden katkera mummoni on sanonut että sinusta on äitiyden mukana tullut niin "komea" nainen. Onko muilla samanlaisia kokemuksia äitiyden alettua? Onko se jotain itsevarmuutta mitä hormonit tuovat vai äitiyden onnen hehkua ja toivottavasti se ei ole ohimenevää :D

Mun mielest varsinkin raskaana olevat on jotenkin mystisen ksuneuden ja tiedon verhoamia.
Mut lapsi teki ainakin itsestäni varmemman ja välinpitämättömän muiden ajatuksille. Toisaalta tass pehmeän ja herkän hoivaajan omaa perhettä kohtaan. Ehkä tää kaikki näkyy ulospäin, voima ja lempeys.

Yhteistyössä