Tunnen itseni joksikin mutantiksi äitiyspolilla....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Santtu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Santtu"

Vieras
tänään mun tilannetta oli pohdittu oikein lääkärien aamupalaverissa, kai olen sitten niin kumma tapaus, ainakin tällä paikkakunnalla. Mulla on nyt viikkoja 35+4 ja lääkärit ihmettelevät päät yhdessä, mitä mulle tekisivät. Olen siis diabeetikko ja vaikka sokerit ovat olleet hyvät arvoiltaan, on vauvan painoarvio tällä hetkellä 4,6 kg. Vauva voi hyvin, virtaukset ok, lapsivesipunktion mukaan epo eli lapsen hapen saanti ok, keuhkot ei ihan kypsät vielä ja siksi sektio tehdään vasta ensi viikon torstaina, jolloin viikkoja 36+4 eli melkein täysaikainen. Tänään kävin taas käyrällä ihmeteltävänä =o/

Kumma juttu, kun kaikki arvot kuitenkin todettu hyviksi ja diabeetikoita nyt varmaan kuuluu aika paljon jokaiseen sairaanhoitopiiriin.... eikä tuo vauvan paino noilla viikoilla nyt niin kummallista ole.

Vauvan koko ei ole kummallinen? :O No kyllä minusta noille viikoille on vauva aika pirun iso jos arvio alkaa olee lähempänä viittä kiloa kun neljää.. :D

Ja en tarkoita tätä ap:ta kohtaan pahalla, mutta siis on tuo minusta jo ihan pirun iso vauva ja en sinällää ihmettele et muutkin sitä äimää..

Yhteistyössä